wannneer ik mijn ziggo mail open zit er geen enkele email in.
soms na wat te testen komt er wel een e-mail in de inbox
maar na afsluiten en opnieuw open van de ziggo mail zijn alle e-mails verdwenen. alle mappen zijn leeg, incl de prullemand
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @jlb, welkom op de Ziggo Community!
Wat gek, maar vooral irritant dat je e-mail verdwijnt. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Om het zekere voor het onzekere te nemen, raad ik je aan dit topic door te nemen en je wachtwoorden te wijzigen.
We kunnen niet met zekerheid vaststellen dat het hier onder valt, maar ‘better safe than sorry’. Een andere oorzaak kan nog het gebruik zijn van je e-mail op andere toestellen (die bijvoorbeeld als ‘POP3’ staan ingesteld). Maak je nog elders gebruik van je Ziggo mail?
Hedenochtend, alle inbox mail vanaf 1-2-2020 verdwenen, op alle apparatuur en op ziggo.mail.
contact gehad met ziggo servicedesk. Zij konden mij niet helpen, oorzaak onverklaarbaar.
Zij verwezen mij naar deze community, inmiddels heb ik gelezen dat er meer van dit soort problemen zijn. Weet iemand ook een oplossing? Of moet ik alles van de Imac terug zetten naar 24 uur geleden? Is dat dan de oplossing?
Graag uw bericht.
Hoi @CannondaleFSI en welkom op de Community. Maar dat is absoluut geen fijne ontdekking, een lege inbox. Hoe had jij de e-mail ingesteld op je apparatuur, met POP3 of IMAP settings?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.