1
Vraag
2
Reageer en help mee
jlb

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

e-mail verdwijnen zomaar

wannneer ik mijn ziggo mail open zit er geen enkele email in. 

soms na wat te testen komt er wel een e-mail in de inbox

maar na afsluiten en opnieuw open van de ziggo mail zijn alle e-mails verdwenen. alle mappen zijn leeg, incl de prullemand

3 Reacties 3
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @jlb, welkom op de Ziggo Community!

Wat gek, maar vooral irritant dat je e-mail verdwijnt. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Om het zekere voor het onzekere te nemen, raad ik je aan dit topic door te nemen en je wachtwoorden te wijzigen. 

We kunnen niet met zekerheid vaststellen dat het hier onder valt, maar ‘better safe than sorry’. Een andere oorzaak kan nog het gebruik zijn van je e-mail op andere toestellen (die bijvoorbeeld als ‘POP3’ staan ingesteld). Maak je nog elders gebruik van je Ziggo mail?

CannondaleFSI

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hedenochtend, alle inbox mail vanaf 1-2-2020 verdwenen, op alle apparatuur en op ziggo.mail.

contact gehad met ziggo servicedesk. Zij konden mij niet helpen, oorzaak onverklaarbaar.
Zij verwezen mij naar deze community, inmiddels heb ik gelezen dat er meer van dit soort problemen zijn. Weet iemand ook een oplossing? Of moet ik alles van de Imac terug zetten naar 24 uur geleden? Is dat dan de oplossing?

Graag uw bericht.

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @CannondaleFSI en welkom op de Community. Maar dat is absoluut geen fijne ontdekking, een lege inbox. Hoe had jij de e-mail ingesteld op je apparatuur, met POP3 of IMAP settings?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic