e mail quota 3 gb van de 5 gb gebruikt en ik krijg bericht van ZIGGO "uw mailbox is bijna (85%) vol.
wat te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt het beste in webmail kijken. Het kan namelijk zo zijn dat jouw email programma niet een "subscription" heeft op alle IMAP folders. (Ik neem aan dat je IMAP gebruikt). Daarnaast downloaden sommige email applicaties niet alle berichten, maar bijvoorbeeld alleen die van afgelopen jaar. In webmail kun je overigens ook zien hoeveel ruimte je gebruikt op de server. Ook zie je vinkjes staan voor de mappen waarmee je submappen kan tonen:
Je kunt emails sorteren op "Grootte" om de grootste emails te vinden.
Als dat het nog niet verklaart kun je ook in webmail kijken bij instellingen of webmail wel alle folder weergeeft die op de server staan. Dit kun je vinden in webmail, instellingen, E-mail en dan bij "Wijzig IMAP abonnementen". Daar moet je zorgen dat alle mappen staan aangevinkt.
Hopelijk helpt dat.
Succes!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staat er nog veel mails in de Prullenbak?
Beste Bert,
de prullenbak is leeg, en er zitten geen grote bestanden bij postvak in
Goedemiddag @VanLoon, een warm welkom op onze Ziggo Communtiy! Een volle inbox werkt een beetje lastig. Wil je eens kijken wat er in de archief map zit? Deze wil soms nog wel eens wat verborgen GB's hebben. Ik ben benieuwd!
Je kunt het beste in webmail kijken. Het kan namelijk zo zijn dat jouw email programma niet een "subscription" heeft op alle IMAP folders. (Ik neem aan dat je IMAP gebruikt). Daarnaast downloaden sommige email applicaties niet alle berichten, maar bijvoorbeeld alleen die van afgelopen jaar. In webmail kun je overigens ook zien hoeveel ruimte je gebruikt op de server. Ook zie je vinkjes staan voor de mappen waarmee je submappen kan tonen:
Je kunt emails sorteren op "Grootte" om de grootste emails te vinden.
Als dat het nog niet verklaart kun je ook in webmail kijken bij instellingen of webmail wel alle folder weergeeft die op de server staan. Dit kun je vinden in webmail, instellingen, E-mail en dan bij "Wijzig IMAP abonnementen". Daar moet je zorgen dat alle mappen staan aangevinkt.
Hopelijk helpt dat.
Succes!
Ja, de ruimte leeggemaakt, krijg nu ook het bericht niet meer dat de mailbox vol is
groet
Arnoud
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.