Ik ben klant bij Ziggo, ik heb een e-mail adres van Ziggo, heb jaren geleden extra e-mail aangemaakt voor mijn zoon en vrouw. Mijn zoon is gisteravond gehackt, kreeg vanmorgen een melding dat ik opnieuw moest aanmelden, nieuw wachtwoord aangemaakt, nou kon mijn vrouw ook niet in haar e-mail, maar wel met mijn nieuwe wachtwoord? Ik kan in mijn Ziggo haar wachtwoord ook niet meer wijzigen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als het goed is kun je van ieder mailadres het wachtwoord wijzigen in Mijn Ziggo onder E-mailadressen in Producten -> Internet en dan iets naar beneden scrollen.
Behalve aliassen, die hebben hetzelfde wachtwoord als het bovenliggende email adres.
@Doy altijd naar als een account gehackt wordt, daar komt toch vaak meer achter vandaan dan je verwacht.
Is het nog helemaal gelukt? Mocht je ondersteuning nodig hebben, laat het me weten.
Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen, dank je.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.