1
Vraag
2
Reageer en help mee
Doy

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

e-mail gehackt

Ik ben klant bij Ziggo, ik heb een e-mail adres van Ziggo, heb jaren geleden extra e-mail aangemaakt voor mijn zoon en vrouw. Mijn zoon is gisteravond gehackt, kreeg vanmorgen een melding dat ik opnieuw moest aanmelden, nieuw wachtwoord aangemaakt, nou kon mijn vrouw ook niet in haar e-mail, maar wel met mijn nieuwe wachtwoord? Ik kan in mijn Ziggo haar wachtwoord ook niet meer wijzigen?

 

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57813Posts
  • 3854Oplossingen
  • 14144Likes

Als het goed is kun je van ieder mailadres het wachtwoord wijzigen in Mijn Ziggo onder E-mailadressen in Producten -> Internet en dan iets naar beneden scrollen.

Behalve aliassen, die hebben hetzelfde wachtwoord als het bovenliggende email adres.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 746Posts
  • 119Oplossingen
  • 304Likes

@Doy altijd naar als een account gehackt wordt, daar komt toch vaak meer achter vandaan dan je verwacht. 
Is het nog helemaal gelukt? Mocht je ondersteuning nodig hebben, laat het me weten. 

Doy
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen, dank je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.