Hallo,
Als ik momenteel een relatief groot aantal (zakelijke) adressen tegelijk een bericht wil mailen, krijg ik de melding:
Verzenden van het bericht is mislukt.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde:
SMTP503 Hourly ratelimit for your IP exceeded ;id=u95epFedS8jzou95epPVqY;sid=u95epFedS8jzo;mta=smtp2.tb;d=20230503;t=114802[CET];ipsrc=84.27.39.22;.
Controleer de berichtontvanger ‘knutzen@quicknet.nl’ en probeer het opnieuw.
Hierover is contact geweest met 2 medewerkers van Ziggo zakelijk, maar zij konden geen oplossing aanbieden. Dit is nooit eerder opgetreden. Kan het e maken hebben met de nieuw ingevoerde instellingen zoals door Ziggo is aanbevolen? Ik werk met Thunderbird. Verve;lende is dat nu alle uitgaande mail is geblokkeerd om dat een zekere uur-limiet zou zijn overschreden.
Hoe is dit op te lossen?