Sinds gisteren 15-1-2021 krijg ik geen e-mail meer binnen. Onderaan in het beeld staat fout bij verzenden/ontvangen. Heb op mijn ziggo de wachtwoorden aangepast en daarna ook in Outlook de wachtwoordenaangepast. We hebben 2-email accounts bij de ene komen de mailtjes binnen bij de andere lukt het niet. Stappenplan bekeken op ziggo en had het helemaal goed gedaan maar nog geen mailtjes bij het ene e-mail adres. Onderstaande foutmelding krijg ik te zien.
*Afbeelding verwijderd door moderator. Hierin stond het e-mailadres te zien voor iedereen*
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is gelukt, dank je wel voor de hulp
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je de e-mail eens helemaal opnieuw toevoegen in outlook
Ben ik dan niet alle mailtjes die ik bewaard heb kwijt als ik dat doe?
edjuh42 wrote:Ben ik dan niet alle mailtjes die ik bewaard heb kwijt als ik dat doe?
was de email via pop3 of imap gekoppeld aan outlook?
bij imap blijven de mails op de server staan
Het is gelukt, dank je wel voor de hulp
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.