na opzeggen internet, heb ik nu alleen nog TV en Telefoon en geen Internet meer.
ik wil dat mijn mailadres definitief wordt geblokkeerd of verwijderd? Hoe kan ik dat het beste regelen, via klantenservice van Ziggo gaat dit niet.
Ziggo klantenservice verwijst naar deze community voor hulp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel. Je mag hem weer verwijderen uit jouw profiel. Het mailadres is op deze manier wel zichtbaar voor iedereen die op jouw profiel kijkt.
Ik heb een opdracht aangemaakt om dit emailadres te verwijderen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
?
Ik zie dat een deel van mijn eerdere tekst weggevallen is.
Als je meerdere mailadressen hebt, kun je de meerdere zelf verwijderen in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet onder E-mailadressen.
Een hoofdmailadres is mogelijk ook je inlog in Mijn Ziggo?
Het hoofd email vervalt na 6 maanden pas, hebben de providers onderling afgesproken met elkaar.
Maar wie weet wat een Ziggo moderator voor je kan betekenen.
Bedankt voor je reactie, maar is helaas niet de oplossing die ik zoek.
Hallo @pvnijmweegen
Welkom op de Ziggo Community!
Wat gek dat mijn collega's je niet konden helpen bij het verwijderen van jouw emailadres. Dit zou zeker mogelijk moeten zijn omdat je simpelweg geen internet meer afneemt. Zou je het emailadres/de emailadressen waar het om gaat in jouw profiel willen plaatsen?
Het mailadres heb ik als info toegevoegd aan mijn profiel
Dankjewel. Je mag hem weer verwijderen uit jouw profiel. Het mailadres is op deze manier wel zichtbaar voor iedereen die op jouw profiel kijkt.
Ik heb een opdracht aangemaakt om dit emailadres te verwijderen.
dank je wel, fijn dat het wordt geregeld
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.