1
Vraag
2
Reacties
pvnijmweegen

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

e-mail definitief opzeggen/blokkeren

na opzeggen internet, heb ik nu alleen nog TV en Telefoon en geen Internet meer.

ik wil dat mijn mailadres definitief wordt geblokkeerd of verwijderd? Hoe kan ik dat het beste regelen, via klantenservice van Ziggo gaat dit niet.

Ziggo klantenservice verwijst naar deze community voor hulp.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel. Je mag hem weer verwijderen uit jouw profiel. Het mailadres is op deze manier wel zichtbaar voor iedereen die op jouw profiel kijkt. 
Ik heb een opdracht aangemaakt om  dit emailadres te verwijderen. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

pvnijmweegen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie dat een deel van mijn eerdere tekst weggevallen is.

 

Als je meerdere mailadressen hebt, kun je de meerdere zelf verwijderen in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet onder E-mailadressen.

 

Een hoofdmailadres is mogelijk ook je inlog in Mijn Ziggo?

Het hoofd email vervalt na 6 maanden pas, hebben de providers onderling afgesproken met elkaar.

Maar wie weet wat een Ziggo moderator voor je kan betekenen.

pvnijmweegen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie, maar is helaas niet de oplossing die ik zoek.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @pvnijmweegen

Welkom op de Ziggo Community! 

Wat gek dat mijn collega's je niet konden helpen bij het verwijderen van jouw emailadres. Dit zou zeker mogelijk moeten zijn omdat je simpelweg geen internet meer afneemt. Zou je het emailadres/de emailadressen waar het om gaat in jouw profiel willen plaatsen? 

pvnijmweegen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het mailadres heb ik als info toegevoegd aan mijn profiel

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel. Je mag hem weer verwijderen uit jouw profiel. Het mailadres is op deze manier wel zichtbaar voor iedereen die op jouw profiel kijkt. 
Ik heb een opdracht aangemaakt om  dit emailadres te verwijderen. 

pvnijmweegen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

dank je wel, fijn dat het wordt geregeld 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic