Enige tijd geleden account van chello van mijn account bij ziggo gehaald; nu heb ik deze weer nodig, maar ben mijn wachtwoord voor dit account vergeten.
Hoe kom ik aan een nieuw/bestaand wachtwoord?
Hoe voeg ik dit account weer toe aan mijn ziggo (upcmail) account?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@willem 125 Dat Chello emailadres bestaat niet meer en de inhoud is ook weg, op het moment dat je het uit je Mijn Ziggo hebt verwijderd.
Ziggo activeert de oude emailadressen met @chello @home enz. ook niet meer.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staat dit emailadres in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet, naar beneden scrollen onder E-mailadressen?
Dit e-mail adres heb ik enige tijd geleden verwijderd uit mijn ziggo.
@willem 125 Dan kun je dat emailadres niet meer in gebruik nemen.
Dat is afgesloten.
Alleen nieuwe xxxxxxxxxx@ziggo.nl kun je nu nog toevoegen.
Dat het emailadres is afgesloten snap ik, ook dat ik een nieuw emailadres kan aanmaken.
Probleem is dat dit emailadres van chello nodig heb om een mail die verstopt zit achter een account met wachtwoord (wachtwoord vergeten!) nodig heb om instellingen te wijzigen in het item in die mail.
Zie ook mijn vraagstelling!
@willem 125 Dat Chello emailadres bestaat niet meer en de inhoud is ook weg, op het moment dat je het uit je Mijn Ziggo hebt verwijderd.
Ziggo activeert de oude emailadressen met @chello @home enz. ook niet meer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.