1
Vraag
2
Reacties
R.Verveld

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

e-mail adres fuktioneert niet meer

Mijn e-mail adres   funktioneert al sinds 12-02-2021 niet meer en was mijn hoofdmail adres, krijg dagelijks een bericht via microsoft outlook, dat zij geen toegang hebben, tot dit account, ik wil graag weten, waarom jullie dit account hebben geblokkeerd, ik kon niet eerder reageren, vanwege ziekenhuis opname en revalidatie erna, graag zsm een antwoord en oplossing, met vriendelijke groet R,verveld   

 

**Moderator edit: E-mailadres verwijderd. Wees voorzichtig met het delen van gegevens op openbare pagina's**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen R.Vervelend en een warm welkom op de Community,

Allereerst van harte beterschap gewenst! Ik hoop dat het goed gaat met de revalidatie. Ik begrijp uit je bericht dat het doorgegeven e-mailadres al sinds 12-02-2021 niet meer te gebruiken is. Naar aanleiding van je bericht ben ik er even ingedoken en ook ik zie nergens het e-mailaccount meer terug. Wel zie ik 4 andere e-mailaccount (aliassen) die door jou aangemaakt zijn terug. Maar dus niet het mailaccount wat je in je bericht doorgaf. Ik heb daarom een verzoek aangemaakt voor mijn collega's van IT om uit te zoeken hoe het precies zit met dit e-mailaccount. Op of rond 9 december 2021 zal een van mijn collega's van IT contact met je opnemen en uitsluitsel hierover geven. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@R.Verveld Dit is een openbaar forum, Plaatsen van persoonlijke gegevens is niet slim, i.v.m. spam phishing en dergelijke.

Je bericht aan passen kan tot 1 uur na plaatsing via het pijltje rechtsboven in je bericht.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Nog van harte beterschap. Kunt u nog wel via webmail inloggen? 

Lukt dit dan is er iets mis met de verbinding van uw Outlook met de mailserver van Ziggo. Maar dat is een volgende stap …..

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen R.Vervelend en een warm welkom op de Community,

Allereerst van harte beterschap gewenst! Ik hoop dat het goed gaat met de revalidatie. Ik begrijp uit je bericht dat het doorgegeven e-mailadres al sinds 12-02-2021 niet meer te gebruiken is. Naar aanleiding van je bericht ben ik er even ingedoken en ook ik zie nergens het e-mailaccount meer terug. Wel zie ik 4 andere e-mailaccount (aliassen) die door jou aangemaakt zijn terug. Maar dus niet het mailaccount wat je in je bericht doorgaf. Ik heb daarom een verzoek aangemaakt voor mijn collega's van IT om uit te zoeken hoe het precies zit met dit e-mailaccount. Op of rond 9 december 2021 zal een van mijn collega's van IT contact met je opnemen en uitsluitsel hierover geven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic