Als gevolg van een hack van Mijn Ziggo account heb ik de nodige herstelslagen moeten maken.
Helaas hebben hierdoor 2 emailadressen, beide eindigend op @chello.nl de strijd opgegeven.
Is er iemand van customers support beschikbaar die mij kan helpen om deze inhoud nog te herstellen naar mijn nieuwe emailadressen eindigend op @Ziggo.nl?
Bij voorbaat dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@jbonbos Als je de accounts verwijderd hebt in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet -> onder E-mailadressen, dan zijn deze mailaccounts verwijderd van de mailservers en zijn alle mails verwijderd, dus kun je ook niet meer inloggen.
Ik weet zelfs niet of het mogelijk is om die mailadressen nog terug te kunnen krijgen, want Chello emailadressen kunnen niet meer aangemaakt worden.
Heb je de mailadressen verwijderd in Mijn Ziggo?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo maakt helaas geen back-ups van de mail, dus dat gaat niet lukken.
Is er niet in te loggen op de @chello mail accounts via de webmail?
Hier krijg ik al een poos de melding inloggen lukt niet probeer het later. Het lijkt of er een probleem is met @chello.nl.
Dan kan een Ziggo moderator mogelijk meer zien in de achtergrond en de nodige stappen zetten en/of de juiste personen bereiken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hi @jbonbos,
Wat ontzettend beroerd dat je met een hack te maken hebt gehad. Je geeft in je bericht aan "Helaas hebben hierdoor 2 emailadressen, beide eindigend op @chello.nl de strijd opgegeven" Wat bedoel je daar precies mee? Als ik op dit moment je gegevens erbij pak, zie ik geen @chello-mailadressen. Heb je deze verwijderd?
Heb ik verwijderd omdat ik op deze emailadressen geen verbinding meer kreeg.
Waarschijnlijk ben ik de daarinstaande info kwijt, maar ik zoek mijn backup nog terug.
Ik kreeg de melding inloggen gaat niet, probeer het later nog een keer.
Die melding herhaalde zich continu voordat ik ze verwijderd had.
@jbonbos Als je de accounts verwijderd hebt in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet -> onder E-mailadressen, dan zijn deze mailaccounts verwijderd van de mailservers en zijn alle mails verwijderd, dus kun je ook niet meer inloggen.
Ik weet zelfs niet of het mogelijk is om die mailadressen nog terug te kunnen krijgen, want Chello emailadressen kunnen niet meer aangemaakt worden.
Heb je de mailadressen verwijderd in Mijn Ziggo?
Ja helaas. Ik ga morgen mijn backup bestuderen. Om te kijken of ik op die manier nog iets terug kan vinden.
Bedankt voor de adviezen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.