1
Vraag
2
Reacties
jbonbos

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

e-mail accounts met historie verdwenen

Als gevolg van een hack van Mijn Ziggo account heb ik de nodige herstelslagen moeten maken.

Helaas hebben hierdoor 2 emailadressen, beide eindigend op @chello.nl de strijd opgegeven.

Is er iemand van customers support beschikbaar die mij kan helpen om deze inhoud nog te herstellen naar mijn nieuwe emailadressen eindigend op @Ziggo.nl?

Bij voorbaat dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@jbonbos Als je de accounts verwijderd hebt in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet -> onder E-mailadressen, dan zijn deze mailaccounts verwijderd van de mailservers en zijn alle mails verwijderd, dus kun je ook niet meer inloggen.

Ik weet zelfs niet of het mogelijk is om die mailadressen nog terug te kunnen krijgen, want Chello emailadressen kunnen niet meer aangemaakt worden.

 

Heb je de mailadressen verwijderd in Mijn Ziggo?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo maakt helaas geen back-ups van de mail, dus dat gaat niet lukken.

 

Is er niet in te loggen op de @chello mail accounts via de webmail?

jbonbos
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier krijg ik al een poos de melding inloggen lukt niet probeer het later. Het lijkt of er een probleem is met @chello.nl.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan kan een Ziggo moderator mogelijk meer zien in de achtergrond en de nodige stappen zetten en/of de juiste personen bereiken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @jbonbos,

 

Wat ontzettend beroerd dat je met een hack te maken hebt gehad. Je geeft in je bericht aan "Helaas hebben hierdoor 2 emailadressen, beide eindigend op @chello.nl de strijd opgegeven" Wat bedoel je daar precies mee? Als ik op dit moment je gegevens erbij pak, zie ik geen @chello-mailadressen. Heb je deze verwijderd?

jbonbos
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ik verwijderd omdat ik op deze emailadressen geen verbinding meer kreeg.

Waarschijnlijk ben ik de daarinstaande info kwijt, maar ik zoek mijn backup nog terug.

Ik kreeg de melding inloggen gaat niet, probeer het later nog een keer.

Die melding herhaalde zich continu voordat ik ze verwijderd had.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@jbonbos Als je de accounts verwijderd hebt in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet -> onder E-mailadressen, dan zijn deze mailaccounts verwijderd van de mailservers en zijn alle mails verwijderd, dus kun je ook niet meer inloggen.

Ik weet zelfs niet of het mogelijk is om die mailadressen nog terug te kunnen krijgen, want Chello emailadressen kunnen niet meer aangemaakt worden.

 

Heb je de mailadressen verwijderd in Mijn Ziggo?

jbonbos
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja helaas. Ik ga morgen mijn backup bestuderen. Om te kijken of ik op die manier nog iets terug kan vinden.

Bedankt voor de adviezen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic