1
Vraag
2
Reacties
VANVEEN86

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

download speed verminderd tijdens downloaden.

Wij hebben sinds kort het complete pakket van ziggo en ik merk zodra iemand op ons netwerk een bestand of programma download het internet heftig vertraagd. (meestal gaat het van 300 mbps naar 70 mbps of minder.)

 

Ik heb hier best veel last van aangezien dit ook gebeurt terwijl ik VR aan het spelen ben online. (meestal gaat het internet dan van 300 mbps naar 30/15 mbps.) helaas is dat niet genoeg voor een stabiele connectie waardoor ik niet eens mijn games kan spelen ondanks het feit dat ik betaal voor een goede internet connectie en er niks van merk.

 

Ik heb zelf de smart wifi modem van ziggo (voorheen de connectbox.) al jaren en ik weet zelf dat dit probleem altijd al heeft gespeeld alleen nu word het een te groot probleem.

 

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden of enige tips over het stabiel houden van mijn internet terwijl ik probeer te gamen of iets probeer te downloaden.

 

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de hulp,

 

Jason V

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

De Connectbox heeft geen functie om dit op te lossen.

 

Ik zie als enige oplossing het modem in bridge modus met een eigen router die de QoS functie heeft voor downloaden en uploaden, om de internet verbinding goed te verdelen over de aangesloten apparaten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

De Connectbox heeft geen functie om dit op te lossen.

 

Ik zie als enige oplossing het modem in bridge modus met een eigen router die de QoS functie heeft voor downloaden en uploaden, om de internet verbinding goed te verdelen over de aangesloten apparaten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic