Hallo,
T.b.v. SmartHome wil ik een aantal IP adressen van mijn Smart apparaten in mijn router "vastzetten" (dhcp reservation). Ik heb Ziggo router Cisco EPC 3928 Wi-Fi.
Mijn vraag:
Hebben jullie een instructie voor het "vastzetten" van IP adressen in mijn router?
Met vriendelijke groeten,
zpj
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zou eens vragen of dat modem inmiddels niet aan vervanging toe is.
Temeer daar je maar beperkt reserveringen kunt opgeven bij de Cisco 3925 en 3928.
De ervaring hier is dat als je er net een paar teveel doet dan willen die nog wel eens graag spontaan hun instelling van te reserveren ip adressen verliezen.
Met een TC of een Connectbox is dat probleem er niet.
De EPC3928AD wordt als 8×4-modem binnen afzienbare tijd hoe dan ook automatisch vervangen.
Dank je wel = het werk zeer goed :):):). Ik had het nooit gevonden.
groeten,
zpj
Dank je wel voor reactie => ik wacht voor Ziggo actie.
groeten,
zpj
Dank je wel voor reactie :):)
groeten,
zpj
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.