Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De modem TC 7210-Z van mijn schoonmoeder doet het niet meer. Het geeft geen stroom. Het kan de adapter zijn ofwel de modem is overleden. Aangezien de telefoon daardoor ook niet werkt, wil ik zo snel mogelijk een oplossing. Kan ik in contact komen met een moderator voor een afspraak. Zij woont namelijk in een verzorgingshuis en is dementerend. Als het zo zou zijn dat er een nieuwe modem geleverd moet worden zou ik dat graag op mijn adres bezorgd willen hebben. Al haar gegevens zijn bij mij bekend en alle e-mailverkeer van Ziggo loopt ook via mijn emailadres.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hierbij een update voor Monica,
Inmiddels heb ik alles al geregeld. Er word een nieuwe modem opgestuurd, en daarna moet ik een belletje naar de desbetreffende serviceafdeling van Ziggo doen om haar pakket aan te passen voor alleen bellen met tv.
@Theotje Ze komen hier morgenvroeg in het topic.
@Theotje Voor de snelste weg: Plaats de postcode en huisnummer van je schoonmoeder tussen haakjes achter je eigen postcode en huisnummer met schoonmoeder erachter.
Dan kan een moderator direct de nodige acties uitvoeren.
Bedankt Bert voor de tip, ga ik doen
Hi @Theotje, fijn dat je hier voor jouw schoonmoeder om hulp vraagt! We kijken graag mee, maar op basis van de ingevulde gegevens kon ik haar dossier helaas (nog) niet achterhalen. Wil je hiervoor het kamernummer / de toevoeging van het adres nog in het profiel zetten?
Ik heb de mogelijkheid om je een losse adapter toe te sturen voor het modem, hiervoor heb ik dan ook de mogelijkheid om dit naar een alternatief adres te sturen. We kunnen er ook voor kiezen om het hele modem om te ruilen, echter moet dit via een systeem waarin het niet mogelijk is om het afleveradres aan te passen. Deze zou dan dus automatisch naar het adres van je schoonmoeder gestuurd worden. Wel heb je in veel gevallen de mogelijkheid om, zodra je de T&T code ontvangen hebt, bij PostNL voor bijvoorbeeld een pakketpunt te kiezen.
Wil je hier nog een seintje geven zodra de toevoeging in het profiel staat? En wil je dan ook laten weten welke van de twee opties je voorkeur heeft? Dan komen we in actie.
Hoi Monica,
Ik heb haar kamernummer toegevoegd in mijn profiel. Laten wij eerst maar kijken om een adapter op te sturen naar mijn huisadres. Eigenlijk heeft zij geen internet meer nodig aangezien zij geen laptop, mobiel meer in gebruik heeft. Vaste telefoon en tv zou genoeg zijn voor haar maar weet niet of een modem dan nog vereist is. Is er een pakket van Ziggo met alleen die optie?
Hierbij een update voor Monica,
Inmiddels heb ik alles al geregeld. Er word een nieuwe modem opgestuurd, en daarna moet ik een belletje naar de desbetreffende serviceafdeling van Ziggo doen om haar pakket aan te passen voor alleen bellen met tv.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...