1
Vraag
2
Reacties
jbtje1

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

deco m4 videobel op aansluiten

hallo, heb een secufirst videodeurbel, en die heb wifi maar ook ethernetaansluiting, nu is mijn vraag kan ik die bel met ethernet aansluiten op een deco m4 ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jbtje1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste mesnen, bedankt allemaal voor het meedenken en uitleg geven, heb de deurbel met ethernet aangesloten op de deco m4 en het werkt perfect, en ook nog eens supersnel,het is aanklikken en gelijk beeld.

thnkssssss

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@jbtje1De ethernet poort op de Deco M4 is er voor bedoelt om een apparaat met een kabel van internet te voor zien. In dit geval wordt bijvoorbeeld tussen 2 stations door de lucht het internet doorgegeven en vervolgens via een kabel aan een apparaat.
Als het deze deurbel betreft:
https://www.secufirst.eu/products/wifi-deurbel-did701b

zou het volgens de beschrijving moeten kunnen om de bel met een netwerkkabel via een deco van internet te voor zien.

jbtje1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

hartelijk dank voor je snelle reactie, en ja het gaat om deze deurbel, maar de deco is niet bedraad aangesloten maar via wifi, ga proberen de bel met de ethernet aan te sluiten dan, bedankt en zal doorgeven wanneer ik het afgerond heb, ik zou dan dus betere verbinding hebben met de ethernetverbinding als met de wifi verbinding?

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@jbtje1om eerlijk te zijn heb ik daar nog geen ervaring mee. Ik bedoel of een apparaat via wifi met een deco verbinding maakt en de kwaliteit daarvan in vergelijking van een deco die met een andere communiceert en vervolgens het via een kabel aan een apparaat doorgeeft.
Bij een directe kabel verbinding is de latency lager dan bij een draadloze verbinding.
De Deco gebruiken en een apparaat bekabeld aansluiten is vooral een manier om bijvoorbeeld een kabel te gebruiken waar niet makkelijk een directe kabel verbinding tot stand kan komen in mijn ogen.

Er is vast wel iemand die hier al ervaring mee heeft.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @jbtje1 , hoe is het aansluiten afgelopen week gegaan? 
Wij zijn erg benieuwd naar je ervaringen. 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@jbtje1  schreef:

hallo, heb een secufirst videodeurbel, en die heb wifi maar ook ethernetaansluiting, nu is mijn vraag kan ik die bel met ethernet aansluiten op een deco m4 ?


Ja hoor, u kan de netwerk aansluiting op het Deco station, ook gebruiken om daar een apparaat op aan te sluiten.


Leest u ook dit eens :Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community

jbtje1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste mesnen, bedankt allemaal voor het meedenken en uitleg geven, heb de deurbel met ethernet aangesloten op de deco m4 en het werkt perfect, en ook nog eens supersnel,het is aanklikken en gelijk beeld.

thnkssssss

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic