Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Kevin Riemeijer
Level 1

deco m4 knippert blauw

Laatst tijdens het verplaatsen van de deco m4 in mijn kamer is de stekker eruit gevallen nadat ik hem er weer in heb gedrukt knippert hij blauw en heb ik slechter Wi-Fi gekregen. Ik heb ook al een paar keer gereset.Iemand die me erbij kan helpen en uitleggen wat ik moet doen om hem weer constant blauw te krijgen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kevin Riemeijer
Level 1
Topicstarter

Heyy,

Het probleem is al opgelost!

Het probleem bleek dat hij de verbinding met de andere deco's  was verbroken. 

Ik heb ze weer met elkaar verbonden en alles is weer perfect

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

zit de utp er nog goed in ? 

en kun je hem eens resetten

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Kevin Riemeijer en welkom op onze Community! 

Wat zuur dat je sinds dit is gebeurt merkt dat je verbinding minder is geworden. Goed dat je de Deco's al hebt gereset, nu de oplossing nog. Maakt het verschil als je de Deco die knippert in een ander stopcontact aansluit? Brandt deze dan wel weer continu blauw? 

0 Kudos
Kevin Riemeijer
Level 1
Topicstarter

Heyy,

Het probleem is al opgelost!

Het probleem bleek dat hij de verbinding met de andere deco's  was verbroken. 

Ik heb ze weer met elkaar verbonden en alles is weer perfect

Mariska
Community Developer
Community Developer

Super om te lezen dat het is gefixt en thanks voor de terugkoppeling. 

0 Kudos