Laatst tijdens het verplaatsen van de deco m4 in mijn kamer is de stekker eruit gevallen nadat ik hem er weer in heb gedrukt knippert hij blauw en heb ik slechter Wi-Fi gekregen. Ik heb ook al een paar keer gereset.Iemand die me erbij kan helpen en uitleggen wat ik moet doen om hem weer constant blauw te krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heyy,
Het probleem is al opgelost!
Het probleem bleek dat hij de verbinding met de andere deco's was verbroken.
Ik heb ze weer met elkaar verbonden en alles is weer perfect
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
zit de utp er nog goed in ?
en kun je hem eens resetten
Hey @Kevin Riemeijer en welkom op onze Community!
Wat zuur dat je sinds dit is gebeurt merkt dat je verbinding minder is geworden. Goed dat je de Deco's al hebt gereset, nu de oplossing nog. Maakt het verschil als je de Deco die knippert in een ander stopcontact aansluit? Brandt deze dan wel weer continu blauw?
Heyy,
Het probleem is al opgelost!
Het probleem bleek dat hij de verbinding met de andere deco's was verbroken.
Ik heb ze weer met elkaar verbonden en alles is weer perfect
Super om te lezen dat het is gefixt en thanks voor de terugkoppeling.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.