Beste mensen, vandaag is er een storing bij Ziggo geweest het internet / wifi deed het niet.
nu is volgens ziggo alles weer opgelost maar mijn internet doet het nog steeds niet.
het advies van ziggo is om de connectbox een harde reset te geven, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb de wifi boosters van tp link eraan hangen dus ik ben bang na een harde reset dat ik alles weer opnieuw moet installeren, als een harde reset tenminste helpt.
of zijn er nog meer mensen die na deze storing nog steeds geen internet hebben
groet,
Peter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Internet doet het weer, lag toch aan de storing bijna 2 dagen zonder gezeten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Aanvulling: ik heb inmiddels een harde reset uitgevoerd, gewacht tot alle lampjes knipperen duurde best wel lang. Maar helaas geen resultaat, de lichtjes van de pijltjes blijven nu knipperen en na een tijdje gaat het WiFi lampje constant branden.
wie heeft er nog ideeen?
Hallo,
Ik weet niet waar u woont maar er wordt ook gewerkt aan het net , zo ook hier tot +/- 09:30 geen internet, telefoon en TV ….
Groeten en succes ,
Mike .
Hoi, bedankt voor uw reactie, ik woon in Zaandijk / Zaanstad / ik heb de problemen sinds de storing bij Ziggo van gisteren.
Hoi,
Dan zal het wat anders zijn …. ik hoop dat u hier snel verder geholpen kan worden .
Groeten,
Mike .
Internet doet het weer, lag toch aan de storing bijna 2 dagen zonder gezeten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.