Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste mensen, vandaag is er een storing bij Ziggo geweest het internet / wifi deed het niet.
nu is volgens ziggo alles weer opgelost maar mijn internet doet het nog steeds niet.
het advies van ziggo is om de connectbox een harde reset te geven, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb de wifi boosters van tp link eraan hangen dus ik ben bang na een harde reset dat ik alles weer opnieuw moet installeren, als een harde reset tenminste helpt.
of zijn er nog meer mensen die na deze storing nog steeds geen internet hebben
groet,
Peter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Internet doet het weer, lag toch aan de storing bijna 2 dagen zonder gezeten.
Aanvulling: ik heb inmiddels een harde reset uitgevoerd, gewacht tot alle lampjes knipperen duurde best wel lang. Maar helaas geen resultaat, de lichtjes van de pijltjes blijven nu knipperen en na een tijdje gaat het WiFi lampje constant branden.
wie heeft er nog ideeen?
Hallo,
Ik weet niet waar u woont maar er wordt ook gewerkt aan het net , zo ook hier tot +/- 09:30 geen internet, telefoon en TV ….
Groeten en succes ,
Mike .
Hoi, bedankt voor uw reactie, ik woon in Zaandijk / Zaanstad / ik heb de problemen sinds de storing bij Ziggo van gisteren.
Hoi,
Dan zal het wat anders zijn …. ik hoop dat u hier snel verder geholpen kan worden .
Groeten,
Mike .
Internet doet het weer, lag toch aan de storing bijna 2 dagen zonder gezeten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...