Vraag
Reacties
Oplossing
Delor001
Level 3

connextbox resetten

Beste mensen, vandaag is er een storing bij Ziggo geweest het internet / wifi deed het niet.

nu is volgens ziggo alles weer opgelost maar mijn internet doet het nog steeds niet.

het advies van ziggo is om de connectbox een harde reset te geven, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb de wifi boosters van tp link eraan hangen dus ik ben bang na een harde reset dat ik alles weer opnieuw moet installeren, als een harde reset tenminste helpt.

of zijn er nog meer mensen die na deze storing nog steeds geen internet hebben

 

groet,

Peter

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Delor001
Level 3
Topicstarter

Internet doet het weer, lag toch aan de storing bijna 2 dagen zonder gezeten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Delor001
Level 3
Topicstarter

Aanvulling: ik heb inmiddels een harde reset uitgevoerd, gewacht tot alle lampjes knipperen duurde best wel lang. Maar helaas geen resultaat, de lichtjes van de pijltjes blijven nu knipperen en na een tijdje gaat het WiFi lampje constant branden.

wie heeft er nog ideeen? 

0 Kudos
Mietekmike
Level 5

Hallo,

 

Ik weet niet waar u woont maar er wordt ook gewerkt aan het net , zo ook hier tot +/- 09:30 geen internet, telefoon en TV ….

 

Groeten en succes ,

 

Mike .

0 Kudos
Delor001
Level 3
Topicstarter

Hoi, bedankt voor uw reactie, ik woon in Zaandijk / Zaanstad / ik heb de problemen sinds de storing bij Ziggo van gisteren.

0 Kudos
Mietekmike
Level 5

Hoi,

 

Dan zal het wat anders zijn …. ik hoop dat u hier snel verder geholpen kan worden .

 

Groeten,

 

Mike .

0 Kudos
Delor001
Level 3
Topicstarter

Internet doet het weer, lag toch aan de storing bijna 2 dagen zonder gezeten.