Alles wat jij moet weten over SmartWifi
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedendag,
2 jaar geleden had ik hetzelfde probleem waarbij mijn connectbox meerdere keren per dag wegvalt. toen is er een monteur bij geweest die heeft tijdelijk de coax kabel direct aangesloten. hierna heb ik er weinig last van gehad.
En ik zou na de corona een nieuwe afspraak maken voor het afmaken hiervoor maar toen ging corona niet heel snel voorbij.
Ik heb nu sinds een paar maand weer last van dat de modem telkens uitvalt.
dit is de coax kabel nog hij zou te kort zijn. Maar ik zag later dat er nog een lus in de kruipruimte zit alleen zit de kabel vast door de opgespoten vloerisolatie.
ik hoop dat dit voldoende informatie is.
Hier moet een monteur bijkomen om een Abonnee Overname Punt te plaatsen.
Een Ziggo moderator kan een afspraak voor je maken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Bedankt, ik zal het afwachten dan. ik had geprobeerd een afspraak te maken via de website maar kwam weer op dit forum uit.
Goedemiddag @Evert134
Hopelijk heb je genoten van heerlijke Paasdagen.
Ik heb nu een afspraak voor je ingepland met onze monteur om een goed werkende AOP op te leveren. De afspraak staat op do 21-04-2022 8:00-13:00 uur.
Mocht het niet uit komen kun je via Mijn Ziggo de afspraak wijzigen.
Hoe is het gegaan, @Evert134? 🙂
Oh ja sorry het was mij even ontgaan de monteur is Woensdag uiteindelijk wel langs geweest en heeft de AOP vervangen.
Ik heb nog geen uitval gemerkt terwijl ik internet gebruikte maar volgens mijn historie valt het nog regelmatig uit.
Goed om nog een berichtje van je te zien, @Evert134. Duidelijk dat het modem af en toe nog een aantal dingen kan bespeuren. Als ik het goed begrijp ervaar je op die tijden geen daadwerkelijk uitval van het internet. In dat geval, ga ik er eerst vanuit dat er niet zoveel aan de hand is. Het modem zorgt er dus wel voor dat de verbindingen behouden worden.
Mocht dit ergens nog veranderen, laat het dan vooral weten!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...