1
Vraag
2
Reageer en help mee
Evert134

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

connectbox valt meerdere keren per dag uit

Goedendag,

 

2 jaar geleden had ik hetzelfde probleem waarbij mijn connectbox meerdere keren per dag wegvalt. toen is er een monteur bij geweest die heeft tijdelijk de coax kabel direct aangesloten. hierna heb ik er weinig last van gehad.

En ik zou na de corona een nieuwe afspraak maken voor het afmaken hiervoor maar toen ging corona niet heel snel voorbij.

 

Ik heb nu sinds een paar maand weer last van dat de modem telkens uitvalt. 

 

dit is de coax kabel nog hij zou te kort zijn. Maar ik zag later dat er nog een lus in de kruipruimte zit alleen zit de kabel vast door de opgespoten vloerisolatie.

2dd5c1ad-9073-46f0-83d9-072ae9d978f1.jpg

 

ik hoop dat dit voldoende informatie is.

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier moet een monteur bijkomen om een Abonnee Overname Punt te plaatsen.

Een Ziggo moderator kan een afspraak voor je maken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Evert134
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt, ik zal het afwachten dan. ik had geprobeerd een afspraak te maken via de website maar kwam weer op dit forum uit.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Evert134

 

Hopelijk heb je genoten van heerlijke Paasdagen.

Ik heb nu een afspraak voor je ingepland met onze monteur om een goed werkende AOP op te leveren. De afspraak staat op do 21-04-2022 8:00-13:00 uur.

Mocht het niet uit komen kun je via Mijn Ziggo de afspraak wijzigen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hoe is het gegaan, @Evert134? 🙂 

Evert134
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Oh ja sorry het was mij even ontgaan de monteur is Woensdag uiteindelijk wel langs geweest en heeft de AOP vervangen. 

Ik heb nog geen uitval gemerkt terwijl ik internet gebruikte maar volgens mijn historie valt het nog regelmatig uit.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Goed om nog een berichtje van je te zien, @Evert134. Duidelijk dat het modem af en toe nog een aantal dingen kan bespeuren. Als ik het goed begrijp ervaar je op die tijden geen daadwerkelijk uitval van het internet. In dat geval, ga ik er eerst vanuit dat er niet zoveel aan de hand is. Het modem zorgt er dus wel voor dat de verbindingen behouden worden. 

 

Mocht dit ergens nog veranderen, laat het dan vooral weten! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic