Hi Forumleden,
Ik heb een gek probleem, sinds 5 dagen nu geen internet en meerdere keren met de klantenservice aan de telefoon gezeten, maar nog steeds niet opgelost en moet helaas (door een fout) een week wachten op de monteur.
Het volgende is aan de hand.
Modem heeft knipperende groene pijltjes, wifi lampje brand en groene balk onder in de modem brand ook constant. Als ik inlog op de modem dan staat er in het rood US-ranging.
wat heb ik inmiddels gedaan.
- nieuwe coax kabels (2 verschillende)
- nieuwe aop splitter
- modem rechtstreeks zonder splitter aangesloten
- modem vele malen aan/uit gedaan en ook hard reset
- 2uur gewacht (werd aangeraden door klantenservice na reset ) 😉
- tv signaal komt wel gewoon kraakhelder binnen, zowel met als zonder splitter
- vandaag ook een nieuwe modem gekregen van de ziggo store na veel moeite en dacht daar moet het wel aan liggen gezien tv wel gewoon signaal krijgt, maar ook dat helpt niet.
Waar kan het nu nog aan liggen, letterlijk alles nagelopen en vervangen
Dit probleem is in 1x zomaar ontstaan, er is geen storing in de wijk, voor zover ik weet heeft iedereen met ziggo in mijn wijk gewoon internet.
HELP!