1
Vraag
2
Reacties
kronwkj

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

chello mailaccount niet toegankelijk en in ziggo gewijzigd

Hallo,

Plotseling (zakelijk) chello account niet meer toegankelijk op 3 telefoons en een laptop.

Nieuw e mailadres aangemaakt (dezelfde naam maar met 2022 @Ziggo)  en dat werkt.

Van de oude e mailadres met @chello.nl het wachtwoord gewijzigd.

En nu ben ik mijn hele @chello mail account cq mailbox kwijt in mijn ziggo.nl terwijl die er net nog stond en als alle info nu op de @Ziggo mailbox was overgenomen dan kan ik er nog wat mee.

Ik kan nog steeds niet op de mail van @chello inloggen en ben zo bang dat ik 20 jaar zakelijke en prive mail kwijt ben.

Als ik de mailinstellingen van de andere accounts check dan zijn alle imap/SSL/993 enz hetzelfde.

Maar als ik op de @chello probeer in te loggen staat er dat de gebruikersnaam/wachtwoord onjuist is of dat de POP/IMAP toegang niet ingeschakeld is.

Kan een moderator SVP regelen dat ik weer toegang krijg tot mijn @chello.

ik kan niet eens belangrijke mails doorsturen naar een ziggo.nl mailbox....

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemorgen. 
Er lijkt iets mis te gaan met het zien van de oude e-mailadressen in de nieuwe MijnZiggo omgeving. We werken aan een oplossing! In de tussentijd moeten jullie in de oude MijnZiggo omgeving wel de e-mailadressen kunnen zien en de wachtwoorden aanpassen. Je bereikt deze omgeving via www.ziggo.nl/mijn-ziggo . Een fijne dag! 

Bekijk in context

kronwkj
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Wie, wat, wanneer en hoe gedaan heeft, weet ik niet maar ik kan weer inloggen in en met de @chello én

alles is toegankelijk.

Mag ik jullie daarvoor bedanken en aannemen dat het probleem niet aan mijn kant lag.

Met vriendelijke groet,

Katja

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een moderator kan geen toegang regelen, die weten geen wachtwoorden en kunnen niets wijzigen in verband met privacy.

 

Is alles er nog wel in de webmail? Met je chello.nl emailadres?

chello.nl en ziggo.nl zijn volledig andere emailadressen en nemen niets van elkaar over.

 

Heb je met chello.nl altijd IMAP gebruikt?

kronwkj
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Bert,

 

Bedankt voor je reactie.

Kan een moderator niet een email account weer in "de lucht" gooien.

Als het maar weer toegankelijk is ipv compleet verdwenen 🙄 zoals het nu lijkt.

Mijn chello.nl staat nog wel op mijn telefoon maar daar valt niks meer op te doen. Sommige mails kan ik nog wel inzien en een screenshot van maken maar niet alle mappen zijn toegankelijk en ik kan ook niks doorsturen.

Ik had de Chello al vanaf het begin en kan mij van al die jaren niet precies herinneren wat de instellingen waren.

Help het dat ik ooit ergens noteerde;

IP192.168.1.128/ IP geen Proxy netw 24 DNS 8888

Ik had een router uitval vandaag maar zowel via WIFI/4G en 2e router kom ik er niet in.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemorgen. 
Er lijkt iets mis te gaan met het zien van de oude e-mailadressen in de nieuwe MijnZiggo omgeving. We werken aan een oplossing! In de tussentijd moeten jullie in de oude MijnZiggo omgeving wel de e-mailadressen kunnen zien en de wachtwoorden aanpassen. Je bereikt deze omgeving via www.ziggo.nl/mijn-ziggo . Een fijne dag! 

kronwkj
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Lycke,

Ik was al aan het juichen maar dat was dus te vroeg.

Ik zie nu wel in MijnZiggo een @upcmail.nl met daaraan aliassen met oa de @chello.nl die ik kwijt was.

Ik heb het wachtwoord van de upcmail gewijzigd maar inloggen met deze of (zoals altijd) met de @chello.nl lukt gewoon niet.

Zijn jullie daar dan nog mee bezig?

ik krijg deze melding

Error while processing /content/ziggo/mail

Status
500
Message
org.apache.sling.api.resource.PersistenceException: Resource at '/content/ziggo/mail' is not modifiable.
Location/content/ziggo/mail
Parent Location/content/ziggo
Path
/content/ziggo/mail
Refererhttps://www.ziggo.nl/mail
ChangeLog
 

Go Back

Modified Resource

Parent of Modified Resource

kronwkj
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Wie, wat, wanneer en hoe gedaan heeft, weet ik niet maar ik kan weer inloggen in en met de @chello én

alles is toegankelijk.

Mag ik jullie daarvoor bedanken en aannemen dat het probleem niet aan mijn kant lag.

Met vriendelijke groet,

Katja

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Na het aanpassen van de wachtwoorden kan het tot 24 uur duren voor alles weer toegankelijk is. Gelukkig ging dit een stuk sneller dan 24 uur. Fijn dat het werkt. Een mooie dag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic