Hallo,
Plotseling (zakelijk) chello account niet meer toegankelijk op 3 telefoons en een laptop.
Nieuw e mailadres aangemaakt (dezelfde naam maar met 2022 @Ziggo) en dat werkt.
Van de oude e mailadres met @chello.nl het wachtwoord gewijzigd.
En nu ben ik mijn hele @chello mail account cq mailbox kwijt in mijn ziggo.nl terwijl die er net nog stond en als alle info nu op de @Ziggo mailbox was overgenomen dan kan ik er nog wat mee.
Ik kan nog steeds niet op de mail van @chello inloggen en ben zo bang dat ik 20 jaar zakelijke en prive mail kwijt ben.
Als ik de mailinstellingen van de andere accounts check dan zijn alle imap/SSL/993 enz hetzelfde.
Maar als ik op de @chello probeer in te loggen staat er dat de gebruikersnaam/wachtwoord onjuist is of dat de POP/IMAP toegang niet ingeschakeld is.
Kan een moderator SVP regelen dat ik weer toegang krijg tot mijn @chello.
ik kan niet eens belangrijke mails doorsturen naar een ziggo.nl mailbox....