mmarle

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

chello mail werkt opeens niet meer

Goedenavond,

 

Mijn chello mail is de koppeling kwijt met de upcmail. Wie zou mij willen helpen?  Ik kan dus nu geen mailtjes meer ontvangen op mijn oude vertrouwde mailadres. De mail komt nog wel binnen als ik via upcmail.nl inlog op de ziggo mail dus het gaat echt om de koppeling die opeens weg is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mmarle
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel voor de reactie. Het is opgelost. Na een belletje met ziggo is mij verzekerd dat er niks veranderd is maar dat er een beveiliging is doorgevoerd omstreeks eind maart 2022. Waarbij de pop3 gegevens van inkomende mail en smtp uitgaande mail veranderd zijn. Dus ik zou hierbij iedereen met problemen met mail op het hart willen drukken. Kijk op de ziggo site naar de nieuwste instellingen voor inkomende en uitgaande mail.

 

**Moderator aanvulling: De instellingen vind je hier**

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Mijn chello mail is de koppeling kwijt met de upcmail."

Hoe was die koppeling gemaakt?

Werd er mail doorgestuurd?

Of in een mail programma en welk?

mmarle
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel voor de reactie. Het is opgelost. Na een belletje met ziggo is mij verzekerd dat er niks veranderd is maar dat er een beveiliging is doorgevoerd omstreeks eind maart 2022. Waarbij de pop3 gegevens van inkomende mail en smtp uitgaande mail veranderd zijn. Dus ik zou hierbij iedereen met problemen met mail op het hart willen drukken. Kijk op de ziggo site naar de nieuwste instellingen voor inkomende en uitgaande mail.

 

**Moderator aanvulling: De instellingen vind je hier**

EdArnhem

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Maar wat is er nou veranderd? Kan iemand een leek zoals ik even helpen met wat ik moet doen in Thunderbird om de mail weer binnen te halen? Ik krijg de foutmelding "Verbinden met server pop3.upcmail.nl is mislukt". Bvd! Tot gistermiddag was er niets aan de hand. 

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@EdArnhem ,

Met deze instellingen werkt het hier gewoon.

Succes.

 

EdArnhem

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sparco1955 Zeer bedankt voor je hulp. Hij doet het weer. Ik had POP3 erin staan. Kennelijk verouderd of zo. Nu alles van jouw voorbeeld overgenomen. Top!

Uitgelicht topic