Hallo ik probeer mijn wachtwoord te wijzigen voor mijn @chello mail account. Maar deze staat niet in "Mijn Ziggo" om het aan te passen? Hoe kan ik dit oplossen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@g.rutten42 dat kun je zelf niet oplossen, dat email adres is niet meegenomen met de nieuwe software update van Mijn Ziggo een tijd geleden.
Een Ziggo moderator kan dit voor je zichtbaar maken ne/of de juiste mensen bereiken die dit zichtbaar kunnen maken.
Plaats je emailadres in je profiel achter je postcode, na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hi @g.rutten42, welkom op de Community! Vervelend dat het mailadres niet zichtbaar is in MijnZiggo, goed dat je het aangeeft. Ik heb inmiddels een verzoek ingediend om het account weer terug te plaatsen onder jouw MijnZiggo account. Indien dit succesvol is moet het binnen 3 werkdagen verwerkt zijn, waarna het wachtwoord kan worden aangepast. Houd je ons op de hoogte?
Hallo @g.rutten42, is het inmiddels allemaal gelukt? Als het goed is dan moet je e-mail account nu zichtbaar zijn in mijn Ziggo!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.