1
Vraag
2
Reageer en help mee
g.rutten42

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@chello mail wachtwoord wijzigen

Hallo ik probeer mijn wachtwoord te wijzigen voor mijn @chello mail account. Maar deze staat niet in "Mijn Ziggo" om het aan te passen? Hoe kan ik dit oplossen? 

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@g.rutten42 dat kun je zelf niet oplossen, dat email adres is niet meegenomen met de nieuwe software update van Mijn Ziggo een tijd geleden.

 

Een Ziggo moderator kan dit voor je zichtbaar maken ne/of de juiste mensen bereiken die dit zichtbaar kunnen maken.

 

Plaats je emailadres in je profiel achter je postcode, na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

g.rutten42
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert,

 

Het @chello email adres staat achter mijn postcode genoteerd. Alvast bedankt.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @g.rutten42, welkom op de Community! Vervelend dat het mailadres niet zichtbaar is in MijnZiggo, goed dat je het aangeeft. Ik heb inmiddels een verzoek ingediend om het account weer terug te plaatsen onder jouw MijnZiggo account. Indien dit succesvol is moet het binnen 3 werkdagen verwerkt zijn, waarna het wachtwoord kan worden aangepast. Houd je ons op de hoogte? 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @g.rutten42, is het inmiddels allemaal gelukt? Als het goed is dan moet je e-mail account nu zichtbaar zijn in mijn Ziggo! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic