1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
psm

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bridge modus niet mogelijk?

Mijn modem heeft een poosje in bridge modus gedraaid, maar voor een test even naar normaal laten zetten.

Nu schijnt het niet meer mogelijk te zijn diezelfde modem weer in bridge modus te laten zetten door de helpdesk.. Wat nu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @psm , welkom hier! 

Wat irritant dat je het modem nu niet meer terug krijgt in bridge mode. Ik kijk graag met je mee  of ik dit nog voor je kan aanpassen. Ik heb de aanvraag zojuist voor je gedaan. Als het goed is moet het modem zich nu opnieuw gaan opstarten om weer in bridge mode te komen :-). 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16864Posts
  • 3089Oplossingen
  • 8010Likes
psm
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Uiteraard heb ik dat formulier vorige week al ingevuld: Voor vaak zou dat moeten?

Omdat de standaard IPv6 PD op /64 is gezet is het niet mogelijk dat verkeer door een eigen router te laten lopen, zoals dat met IPv4 wel kan.

Bij bridge modus wordt de PD op /56 gezet waardoor dit wel kan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78718Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23508Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @psm , welkom hier! 

Wat irritant dat je het modem nu niet meer terug krijgt in bridge mode. Ik kijk graag met je mee  of ik dit nog voor je kan aanpassen. Ik heb de aanvraag zojuist voor je gedaan. Als het goed is moet het modem zich nu opnieuw gaan opstarten om weer in bridge mode te komen :-). 

psm
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, gelukkig wel.

Daarmee heb je voor elkaar gekregen wat verschillende medewerkers van de helpdesk niet konden!