Mijn modem heeft een poosje in bridge modus gedraaid, maar voor een test even naar normaal laten zetten.
Nu schijnt het niet meer mogelijk te zijn diezelfde modem weer in bridge modus te laten zetten door de helpdesk.. Wat nu?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @psm , welkom hier!
Wat irritant dat je het modem nu niet meer terug krijgt in bridge mode. Ik kijk graag met je mee of ik dit nog voor je kan aanpassen. Ik heb de aanvraag zojuist voor je gedaan. Als het goed is moet het modem zich nu opnieuw gaan opstarten om weer in bridge mode te komen :-).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Uiteraard heb ik dat formulier vorige week al ingevuld: Voor vaak zou dat moeten?
Omdat de standaard IPv6 PD op /64 is gezet is het niet mogelijk dat verkeer door een eigen router te laten lopen, zoals dat met IPv4 wel kan.
Bij bridge modus wordt de PD op /56 gezet waardoor dit wel kan.
Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hey @psm , welkom hier!
Wat irritant dat je het modem nu niet meer terug krijgt in bridge mode. Ik kijk graag met je mee of ik dit nog voor je kan aanpassen. Ik heb de aanvraag zojuist voor je gedaan. Als het goed is moet het modem zich nu opnieuw gaan opstarten om weer in bridge mode te komen :-).
Ja, gelukkig wel.
Daarmee heb je voor elkaar gekregen wat verschillende medewerkers van de helpdesk niet konden!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.