Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
MJS2
Level 1

blokkade van uitgaand emailadres

Het is niet mogelijk om een email te beantwoorden van één specifiek emailadres. Ik krijg deze foutmelding:

554 5.2.0 SMTP602 Message contains Spam Content ;id=TmbKo7vA7IczDTmbKoHgJw;sid=TmbKo7vA7IczD;mta=smtp1.tb;d=20220901;t=175930[CET];ipsrc=84.28.149.225;

Het is een vertrouwd adres en er is geen virus aanwezig op mijn computer. Het probleem is alleen met dit specifieke emailadres.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
4 Reacties 4
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Misschien even je PC scannen met gratis versie van Malware Bytes

Hiermee scan je 99,9% van je PC die dan in Quarantaine wordt geplaatst, dan maak je die leeg en herstart de PC en als het goed is moet dan de PC en mail weer werken.

2e issue kan zijn dat Mail instelling niet goed staat.

Schermafbeelding 2020-10-13 om 14.36.55.png

Schermafbeelding 2020-10-18 om 11.30.35.png

0 Kudos
MJS2
Level 1
Topicstarter

Helaas geen oplossing. Er is geen virus aanwezig (wist ik al) en de email instellingen staan uiteraard goed want anders kan ik ook geen andere emailtjes versturen en niet alleen dit specifieke emailadres.

0 Kudos
puppie
Level 17
0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @MJS2, het is zeker vervelend om een blokkade te hebben! Heeft de laatste tip van @puppie je geholpen? We horen het heel graag! 

0 Kudos