Het is niet mogelijk om een email te beantwoorden van één specifiek emailadres. Ik krijg deze foutmelding:
554 5.2.0 SMTP602 Message contains Spam Content ;id=TmbKo7vA7IczDTmbKoHgJw;sid=TmbKo7vA7IczD;mta=smtp1.tb;d=20220901;t=175930[CET];ipsrc=84.28.149.225;
Het is een vertrouwd adres en er is geen virus aanwezig op mijn computer. Het probleem is alleen met dit specifieke emailadres.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Misschien even je PC scannen met gratis versie van Malware Bytes
Hiermee scan je 99,9% van je PC die dan in Quarantaine wordt geplaatst, dan maak je die leeg en herstart de PC en als het goed is moet dan de PC en mail weer werken.
2e issue kan zijn dat Mail instelling niet goed staat.
Helaas geen oplossing. Er is geen virus aanwezig (wist ik al) en de email instellingen staan uiteraard goed want anders kan ik ook geen andere emailtjes versturen en niet alleen dit specifieke emailadres.
ik zag deze nog in dit forum voorbij komen:
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/SMTP602-Message-contains-Spam-Content/td-p/838342
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.