Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
bij streamen naar chromecast begint het beeld te happeren
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Hallo, wij hebben het snelste internet van ziggo en drie wifi boosters van Deco waarvan 1 op de slaapkamer. Maar als we met de ziggo go app naar onze chroomecast streamen begint het beeld na ongeveer 5 tot 10 minuten te haperen. Inmiddels met ziggo alles al geprobeerd om het op te lossen en niets werkt! Het blijft haperen… Wat moeten we doen?
...Maar als we met de ziggo go app naar onze chroomecast streamen begint het beeld na ongeveer 5 tot 10 minuten te haperen. Inmiddels met ziggo alles al geprobeerd om het op te lossen en niets werkt! Het blijft haperen… Wat moeten we doen?
Het is natuurlijk vreemd dat het beeld pas na ongeveer 5 tot 10 minuten begint te haperen, maar er zijn een paar onderdelen in uw coax netwerk die toch wel twijfelachtig zijn. En dan kan iedere druppel net voldoende zijn, om bij veel data verkeer net af en toe een hik op te leveren
Het nadeel van een coax netwerk is, dat storingen die eenmaal het coax netwerk zijn binnen gedrongen, zonder problemen/weerstand worden doorgegeven tot in alle uithoeken van dat coax netwerk. Is er b.v. op zolder een slechte/oude coaxstekker gebruikt en daardoor kunnen b.v. 3G/4G signalen op het coax netwerk komen, dan kan het best zijn dat uw Ziggo ConnectBox ( beneden in uw huis ) daarvan slag raakt, omdat de 3G/4G signalen het Ziggo signaal verstoren.
Wat u zou kunnen proberen, is om de rood omcirkelde onderdelen los te koppelen en dan te testen. U moet o.a. wel opletten, dat zelfs een ongebruikt ( = open ) uit/in-gang van een splitter voldoende kan zijn om stoorsignalen naar ‘binnen’ te laten.
De beste test is echter, als u alle stekkers/splitters uit de AOP haalt en de ConnectBox rechtstreeks op de AOP ( het witte Ziggo kastje ) aan sluiten, om daarna opnieuw te testen.
Maar het verlies van je internet zit echt in de aansluitingen en de AOP’s 3 splitters in een korte stuk, dit moet anders worden aangesloten en dit kan je beste door een Ziggo Monteur doen. Ik ga dit topic melden aan een Moderator die kan je benaderen voor een inplannen van een monteur.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
@PeterH2020 topic aangemeld zodat er met een moderator naar een oplossing gezocht kan worden, iets van een versterker waar 1 AOP voor nodig is en ja Versterker is eigen kosten die kan in de webshop besteld worden.
Je schrijft ook dat ze maar 1 streepje bereik hebt, en roming aanstaat, maar je streamt toch op wifi, dan valt je bereik er toch buiten, alleen met Data is dat van toepassing.
Hoe dan ook @Pasi heeft me net gekruist, er moet gewoon een betere oplossing voor TS komen. En soms kunnen kosten maken niet anders als het een werkende situatie oplevert, liever geen kosten natuurlijks.
Hallo, wij hebben het snelste internet van ziggo en drie wifi boosters van Deco waarvan 1 op de slaapkamer. Maar als we met de ziggo go app naar onze chroomecast streamen begint het beeld na ongeveer 5 tot 10 minuten te haperen. Inmiddels met ziggo alles al geprobeerd om het op te lossen en niets werkt! Het blijft haperen… Wat moeten we doen?
Hey @Annegeke Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Ontzettend fijn om te zien dat er tijdens 2e kerstdag zo met je is meegedacht! Dat geeft stiekem toch wel een beetje een warme kerstgedachte. Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen dat ik eerlijk gezegd ook een beetje mijn twijfels heb over de hoofdaansluiting en verdere aansluitingen. Ik ben dan ook bang dat als je dit zo laat er meerdere problemen bij gaan komen. Dit o.a. vanwege de meerdere splitters. Heb je het signaal meerdere keren gesplitst om zo meer televisies aan te kunnen sluiten? Want in geval van meerdere televisie aansluitingen zou het wenselijker zijn om op de POA-01 (zonder wit kapje) een versterker te plaatsen en vanaf de versterker dan de televisies aan te sluiten.
Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat het pakket op jouw adres sinds 19 december 2020 actief staat. Je hebt het pakket dus echt recent op dit adres aangevraagd. Het goede nieuws is dan direct wel dat je recht hebt op een gratis installatiemonteur. Deze wil ik je dan ook aanbieden. Het bezoek zelf is gratis. Stel dat er een versterker nodig is dan kan de monteur deze tegen de kostprijs voor je plaatsen. Lijkt dit je wat?
Hey @Annegeke Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Ontzettend fijn om te zien dat er tijdens 2e kerstdag zo met je is meegedacht! Dat geeft stiekem toch wel een beetje een warme kerstgedachte. Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen dat ik eerlijk gezegd ook een beetje mijn twijfels heb over de hoofdaansluiting en verdere aansluitingen. Ik ben dan ook bang dat als je dit zo laat er meerdere problemen bij gaan komen. Dit o.a. vanwege de meerdere splitters. Heb je het signaal meerdere keren gesplitst om zo meer televisies aan te kunnen sluiten? Want in geval van meerdere televisie aansluitingen zou het wenselijker zijn om op de POA-01 (zonder wit kapje) een versterker te plaatsen en vanaf de versterker dan de televisies aan te sluiten.
Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat het pakket op jouw adres sinds 19 december 2020 actief staat. Je hebt het pakket dus echt recent op dit adres aangevraagd. Het goede nieuws is dan direct wel dat je recht hebt op een gratis installatiemonteur. Deze wil ik je dan ook aanbieden. Het bezoek zelf is gratis. Stel dat er een versterker nodig is dan kan de monteur deze tegen de kostprijs voor je plaatsen. Lijkt dit je wat?
Ja heel graag! Wij krijgen het zo niet voor elkaar ben ik bang… Een monteur zou fantastisch zijn!
Voor je aansluitpunt/de signalen is de monteur gratis. En dat is toch stap 1 om alle diensten goed te laten werken!
Ik heb de monteur ingepland op maandag 11-01-2021. Best wel een eindje in de toekomst. Verbaast me ook wat, dat er niets eerder mogelijk is. Je ontvangt bij de bevestiging ook de link om de monteur eventueel te verzetten. Hou die in de gaten om te kijken of er een eerder plekje vrij komt :-).
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...