1
Vraag
2
Reacties
Sander34

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

beveiliging

Op 8 maart a.s. wordt voor mij sim only abonnement bij Hollands Nieuwe geactiveerd. Ik heb Ziggo Complete. Als ik Vodafone klant was geworden had ik gratis Ziggo Safe-Online XL gekregen. Geldt dit ook voor Hollands Nieuwe????

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Amlk

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Sander34, in de voorwaarden van 8 juli 2019 wordt alleen gesproken over de
combinatie van je een abonnement van hollandsnieuwe met een abonnement van Ziggo, dan kun je in aanmerking
komen voor gratis extra’s: 1000 MB/MIN/SMS extra combi-tegoed en een extra Ziggo tv-pakket. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Amlk

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Sander34, in de voorwaarden van 8 juli 2019 wordt alleen gesproken over de
combinatie van je een abonnement van hollandsnieuwe met een abonnement van Ziggo, dan kun je in aanmerking
komen voor gratis extra’s: 1000 MB/MIN/SMS extra combi-tegoed en een extra Ziggo tv-pakket. 

eFfeM

Level 9
  • 266Posts
  • 8Oplossingen
  • 45Likes

Ik ben sinds kort ook over naar hollandsnieuwe. Ik heb geen safe-online gekregen (tenminste niet voorzover ik weet). 1000 MB extra kreeg ik al meteen bij afsluiten toen ik aangaf dat ik ook Ziggo klant was.

Een extra TV pakket kon ik ongeveer twee weken na ingang van mijn abonnement kiezen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Sander34,

 

Ik zie dat je inmiddels het juiste antwoord hebt gekregen van @Amlk, het klopt inderdaad dat je bij HollandsNieuwe geen Safe Online XL krijgt. Uiteraard wel dubbel tegoed en een gratis zenderpakket.

Wellicht nog wel goed om te weten (ook voor @eFfeM), bij je huidige internetabonnement heb je al standaard Safe Online (zonder XL), waarmee je één apparaat kunt beveiligen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic