Yvonne6

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

behouden Ziggo email adres bij verhuizing

Ik heb een ziggo email adres. Deze is bij verhuizing en ook nieuw Ziggo abonnement niet overgezet. Hoe kunnen we dit alsnog omzetten zodat ik mijn e-mailadres kan behouden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat kun je niet zelf.

Als je verhuist dan gaat het emailadres automatisch mee.

 

Als je een nieuw abonnement met een nieuw klantnummer neemt in plaats van verhuizen, dan gaat het emailadres niet mee en in de basis worden geen e-mailadressen meer overgezet bij Ziggo.

Alleen in zeer bijzondere gevallen als zijnde door fouten van Ziggo of bij overlijden.

 

Na het opzeggen van het abonnement, blijft het e-mailadres nog minimaal 6 maanden actief te gebruiken voordat het afgesloten wordt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat kun je niet zelf.

Als je verhuist dan gaat het emailadres automatisch mee.

 

Als je een nieuw abonnement met een nieuw klantnummer neemt in plaats van verhuizen, dan gaat het emailadres niet mee en in de basis worden geen e-mailadressen meer overgezet bij Ziggo.

Alleen in zeer bijzondere gevallen als zijnde door fouten van Ziggo of bij overlijden.

 

Na het opzeggen van het abonnement, blijft het e-mailadres nog minimaal 6 maanden actief te gebruiken voordat het afgesloten wordt.

Yvonne6
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie Bert. Helaas niet het antwoord dat ik zou willen. Je zou toch zeggen dat dat mogelijk zou moeten zijn als je Ziggo klant blijft. Dat snap ik dan niet helemaal. Helaas.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je zelf je emailadres kunt overzetten, kan een ander dat ook die toegang heeft tot je computer als je gehackt zou zijn.

Daarnaast moet Ziggo zeker weten dat het emailadres werkelijk van jou is geweest en dat is niet in alle gevallen altijd even duidelijk, dus moet dat uitgezocht worden of als er een scheiding is van het abonnement, dan moeten de oude en de nieuwe eigenaar schriftelijk toestemming geven voor de overdracht en dat gaat ook niet altijd soepel.

Dan moet een aparte afdeling dit instellen, overzetten van privacy gevoelige onderdelen is beperkt om fouten te voorkomen en uit privacy overwegingen.

 

Alles bij elkaar is dit zoveel werk geworden, dat dit niet meer uitgevoerd wordt door Ziggo.

Uitgelicht topic