Kan geen verbinding maken
Dit kan worden veroorzaakt doordat uw servers bezig zijn of door onze fantastische technici die verbeteringen uitvoeren. Probeer het over enkele minuten opnieuw. maar kan niet installeeren meer op me pc wel is mijn aboment geldig hoe los ik dit op
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
hoi was bij de instelingen van coneckt box en wilde je douwn streem stuuren maar dan krijg ik dit te zien
Klik op de terugknop van je browser om door te gaan.
tijd stip 6:26
1 | 618000000 | 10 | 40 | 256qam | 3 |
2 | 602000000 | 10 | 40 | 256qam | 1 |
3 | 610000000 | 10 | 40 | 256qam | 2 |
4 | 626000000 | 10 | 40 | 256qam | 4 |
5 | 634000000 | 10 | 40 | 256qam | 5 |
6 | 642000000 | 10 | 40 | 256qam | 6 |
7 | 650000000 | 10 | 40 | 256qam | 7 |
8 | 658000000 | 10 | 40 | 256qam | 8 |
9 | 666000000 | 10 | 40 | 256qam | 9 |
10 | 674000000 | 10 | 40 | 256qam | 10 |
11 | 682000000 | 10 | 40 | 256qam | 11 |
12 | 690000000 | 10 | 40 | 256qam | 12 |
13 | 698000000 | 10 | 40 | 256qam | 13 |
14 | 706000000 | 9 | 40 | 256qam | 14 |
15 | 714000000 | 10 | 40 | 256qam | 15 |
16 | 722000000 | 10 | 40 | 256qam | 16 |
17 | 730000000 | 9 | 40 | 256qam | 17 |
18 | 738000000 | 9 | 40 | 256qam | 18 |
19 | 746000000 | 9 | 38 | 256qam | 19 |
20 | 754000000 | 9 | 38 | 256qam | 20 |
21 | 762000000 | 8 | 40 | 256qam | 21 |
22 | 770000000 | 8 | 38 | 256qam | 22 |
23 | 778000000 | 7 | 38 | 256qam | 23 |
24 | 786000000 | 7 | 38 | 256qam | 24 |
Kanaal | Locked Status | RxMER (dB) | Pre RS Errors | Post RS Errors |
---|---|---|---|---|
1 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205661584 | 19 |
2 | Goed (Locked) | 40.946 | 1205659339 | 16 |
3 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205661582 | 23 |
4 | Goed (Locked) | 40.946 | 1205660287 | 24 |
5 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205661249 | 29 |
6 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205657498 | 37 |
7 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205660365 | 21 |
8 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205659085 | 27 |
9 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205660382 | 38 |
10 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205661861 | 49 |
11 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205657338 | 27 |
12 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205661579 | 37 |
13 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205658168 | 31 |
14 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205658470 | 37 |
15 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205661373 | 48 |
16 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205655435 | 45 |
17 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205661070 | 46 |
18 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205656121 | 55 |
19 | Goed (Locked) | 38.983 | 1205661315 | 90 |
20 | Goed (Locked) | 38.983 | 1205659794 | 97 |
21 | Goed (Locked) | 40.366 | 1205665363 | 85 |
22 | Goed (Locked) | 38.983 | 1205656976 | 115 |
23 | Goed (Locked) | 38.983 | 1205655947 | 151 |
24 | Goed (Locked) | 38.605 | 1205665087 | 175 |
Kun je ook nog de volledige pagina's van de upstream waarden en de laatste dagen Netwerk historie?
En een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Kanaal | Frequentie (Hz) | Vermogen (dBmV) | Symbol Rate (ksps) | Modulatie | Kanaalnummer |
---|---|---|---|---|---|
1 | 36000000 | 47 | 5.120 | 64qam | 4 |
2 | 44500000 | 47 | 5.120 | 64qam | 3 |
3 | 52000000 | 47 | 5.120 | 64qam | 2 |
4 | 58800000 | 47 | 5.120 | 64qam | 1 |
Kanaal | Kanaal soort | T1 Timeouts | T2 Timeouts | T3 Timeouts | T4 Timeouts |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2.0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | 2.0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | 2.0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | 2.0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Ik zie wel wat storing, als Post RS Errors, die horen 0 te zijn en een net niet maximale downstream.
Ik kan net niet zien hoe de stekkers in de splitter zitten.
Kun je daar een foto van maken die dichterbij is?
Ik zie hier zo op het oog niets geks aan.
Mogelijk kan een Ziggo moderator meer in de achtergrond zien.
Heb je nu wel internetverbinding?
Van welk programma komt deze foutmelding:
"Kan geen verbinding maken
Dit kan worden veroorzaakt doordat uw servers bezig zijn of door onze fantastische technici die verbeteringen uitvoeren. Probeer het over enkele minuten opnieuw. maar kan niet installeeren meer op me pc wel is mijn aboment geldig hoe los ik dit op"
ik heb wel internet verbinding alleen de virus beveileging van ziggo niet daar ondervind ik de probleem in
en het is alleen maar op me pc heb modem al op nieuw ge reset mocht niet helpen en heb mijn pc ook al naar fabrieks instelingen laaten gaan dus alles staat er weer op nieuw op maar lost niets op
Helaas weet ik van Safe Online te weinig.
Hopelijk komt er snel iemand langs die daar meer van weet.
Ik gebruik zelf Microsoft Windows Defender al meer dan 15 jaar (eerder onder andere namen) als beveiliging en die werkt prima.
oke bedankt voor je hulp dan ga ik die ook maar ge bruiken
Kuren met je verbinding én met je beveiliging zijn nooit leuk, @hanszinkels. Werkt je internet inmiddels weer naar behoren? Als er verbindingsproblemen zijn omdat er iets niet lekker loopt met de beveiliging, dan moeten we dat samen aanvliegen.
Het beste werkt dit door deze link uit te voeren. Dan installeer je Ziggo Safe Online op de juiste manier. Je bent natuurlijk niet verplicht die te gebruiken, een andere volstaat vaak ook. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.