1
Vraag
2
Reageer en help mee
hanszwinkels

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

be veileging

Kan geen verbinding maken
Dit kan worden veroorzaakt doordat uw servers bezig zijn of door onze fantastische technici die verbeteringen uitvoeren. Probeer het over enkele minuten opnieuw. maar kan niet installeeren meer op me pc wel is mijn aboment geldig hoe los ik dit op

 

16 Reacties 16
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/... 

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

 
hanszwinkels
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hoi was bij de instelingen van coneckt box en wilde je douwn streem stuuren maar dan krijg ik dit te zien 

Er is een onverwachte fout opgetreden.
  •  
  • Je verzoek is mislukt. Neem contact op met je systeembeheerder en vermeld de datum en het tijdstip waarop je de foutmelding ontving en de volgende uitzonderings-ID: 37FF74E2.

    Klik op de terugknop van je browser om door te gaan.

hanszwinkels
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

tijd stip 6:26

hanszwinkels
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
1 618000000 10 40 256qam 3
2 602000000 10 40 256qam 1
3 610000000 10 40 256qam 2
4 626000000 10 40 256qam 4
5 634000000 10 40 256qam 5
6 642000000 10 40 256qam 6
7 650000000 10 40 256qam 7
8 658000000 10 40 256qam 8
9 666000000 10 40 256qam 9
10 674000000 10 40 256qam 10
11 682000000 10 40 256qam 11
12 690000000 10 40 256qam 12
13 698000000 10 40 256qam 13
14 706000000 9 40 256qam 14
15 714000000 10 40 256qam 15
16 722000000 10 40 256qam 16
17 730000000 9 40 256qam 17
18 738000000 9 40 256qam 18
19 746000000 9 38 256qam 19
20 754000000 9 38 256qam 20
21 762000000 8 40 256qam 21
22 770000000 8 38 256qam 22
23 778000000 7 38 256qam 23
24 786000000 7 38 256qam 24

Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Goed (Locked) 40.366 1205661584 19
2 Goed (Locked) 40.946 1205659339 16
3 Goed (Locked) 40.366 1205661582 23
4 Goed (Locked) 40.946 1205660287 24
5 Goed (Locked) 40.366 1205661249 29
6 Goed (Locked) 40.366 1205657498 37
7 Goed (Locked) 40.366 1205660365 21
8 Goed (Locked) 40.366 1205659085 27
9 Goed (Locked) 40.366 1205660382 38
10 Goed (Locked) 40.366 1205661861 49
11 Goed (Locked) 40.366 1205657338 27
12 Goed (Locked) 40.366 1205661579 37
13 Goed (Locked) 40.366 1205658168 31
14 Goed (Locked) 40.366 1205658470 37
15 Goed (Locked) 40.366 1205661373 48
16 Goed (Locked) 40.366 1205655435 45
17 Goed (Locked) 40.366 1205661070 46
18 Goed (Locked) 40.366 1205656121 55
19 Goed (Locked) 38.983 1205661315 90
20 Goed (Locked) 38.983 1205659794 97
21 Goed (Locked) 40.366 1205665363 85
22 Goed (Locked) 38.983 1205656976 115
23 Goed (Locked) 38.983 1205655947 151
24 Goed (Locked) 38.605 1205665087 175
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je ook nog de volledige pagina's van de upstream waarden en de laatste dagen Netwerk historie?

En een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

hanszwinkels
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 36000000 47 5.120 64qam 4
2 44500000 47 5.120 64qam 3
3 52000000 47 5.120 64qam 2
4 58800000 47 5.120 64qam 1

 

Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 0 0
2 2.0 0 0 0 0
3 2.0 0 0 0 0
4 2.0 0 0 0 0
hanszwinkels
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

tv aan sluiting.jpg

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie wel wat storing, als Post RS Errors, die horen 0 te zijn en een net niet maximale downstream.

Ik kan net niet zien hoe de stekkers in de splitter zitten.

Kun je daar een foto van maken die dichterbij is?

hanszwinkels
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

tv in komst.jpg

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie hier zo op het oog niets geks aan.

Mogelijk kan een Ziggo moderator meer in de achtergrond zien.

 

Heb je nu wel internetverbinding?

 

Van welk programma komt deze foutmelding:

"Kan geen verbinding maken

Dit kan worden veroorzaakt doordat uw servers bezig zijn of door onze fantastische technici die verbeteringen uitvoeren. Probeer het over enkele minuten opnieuw. maar kan niet installeeren meer op me pc wel is mijn aboment geldig hoe los ik dit op"

 
hanszwinkels
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik heb wel internet verbinding alleen de virus beveileging van ziggo niet daar ondervind ik de probleem in

hanszwinkels
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Safe Online installeren   komt van deze progamma

hanszwinkels
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

en het is alleen maar op me pc heb modem al op nieuw ge reset mocht niet helpen en heb mijn pc ook al naar fabrieks instelingen laaten gaan dus alles staat er weer op nieuw op maar lost niets op

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Helaas weet ik van Safe Online te weinig.

Hopelijk komt er snel iemand langs die daar meer van weet.

 

Ik gebruik zelf Microsoft Windows Defender al meer dan 15 jaar (eerder onder andere namen) als beveiliging en die werkt prima.

hanszwinkels
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

oke bedankt voor je hulp dan ga ik die ook maar ge bruiken

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

Kuren met je verbinding én met je beveiliging zijn nooit leuk, @hanszinkels. Werkt je internet inmiddels weer naar behoren? Als er verbindingsproblemen zijn omdat er iets niet lekker loopt met de beveiliging, dan moeten we dat samen aanvliegen.

Het beste werkt dit door deze link uit te voeren. Dan installeer je Ziggo Safe Online op de juiste manier. Je bent natuurlijk niet verplicht die te gebruiken, een andere volstaat vaak ook. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic