Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 23.8KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

kom modem niet meer en vaak geen internet Onopgelost

Vaak geen of slechte verbinding met eifi of kabel. Verschillende apparaten. Kom ook niet meer in mijn modem?connectbox. Wie kan mij helpen?

Wifi werkt niet op Apple apparaten Opgelost

Sinds vanmiddag viel de wifi ineens uit op de Apple apparaten. Er wordt naar het wachtwoord gevraagd, maar telkens na invullen geeft deze aan dat die fout is. Iets met een verkeerde WEP instelling oid...

Wifi valt regelmatig weg Onopgelost

Beste,Wij gebruiken al lang Wifi, maar regelmatig valt de wifi uit. na enkele minuten is de verbinding weer tot stand gekomen (zonder een actie te doen) maar dat is wel heel vervelend en hoe kunnen we...

Modem terugzetten naar IPv4 only Opgelost

Beste Ziggo ik zou graag mijn modem willen terugzetten naar IP4 omdat mijn Heatermeter niet meer werkt op een een IP6 - is dat mogelijk aub.Mijn IP:IPadress: 2001:1c02:b02:1f00:4b3:9905:4318:5708 Prov...

schelm door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen internet na veranderen abonnement Opgelost

Bedankt Ziggo zit nu al mer dan 48 uur zonder internet!! Echt te schandalig voor woorden. Dat jullie in deze moeilijke tijden waarin we allemaal verplicht thuis moeten blijven het lef hebben om mensen...

rone67 door Stamgast
  • 51 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 19 Likes

streaming diensten bekijken via You Tube Opgelost

Vandaag bij mijn hoogbejaarde pa Mediabox XL aangesloten zodat hij gestreamde kerkdiensten op You Tube kan bekijken. Lees ik nu goed dat You Tube kijken niet mogelijk is via Ziggo?

Underperforming Upload Speeds Opgelost

Hi all, First, apologies for not speaking Dutch. I’m working on it Recently, I subscribed to the 500 up/40 down plan with Ziggo and installed properly via the factory manual (ConnectBox - CH7465LG).W...

jcm910 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mbps-Upload cijfers sinds begin december een drama Opgelost

In mijn 500Mbps/40Mbps dataverbinding komen de uploadcijfers overdag vaak niet boven de 10Mbps uit. Kennelijk veroorzaakt door werkzaamheden in mijn wijk. Als tester van het Arris-modem heb ik hier me...

R o b door Raadgever
  • 213 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 71 Likes

update digitale ontvanger i34 Onopgelost

Ik heb geen info over hoe de update gedaan kan worden. Geen tv dus!!!

Ring Chime verbind niet Opgelost

Hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een ring video deurbel met de daarbij behorende ring chime gekocht.Nu verbind de video deurbel wel met internwt en werkt ook prima.Alleen de chime wil maar niet ...

Fiattipo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Slecht kwalitate Onopgelost

Ik werk met de modernste apparatuur en ben een fan van smart home (Amazon Echo). Wat ik niet begrijp, is waarom ik problemen met de internetverbinding en slechte tv-schermontvangst blijf hebben met on...

Internet verbinding word na 15 jaar steeds slechter Onopgelost

Hallo,ik ben al meer dan 15 jaar abonnee toen ziggo nog @home was nu is 4 jaar geleden mijn modem vervangen omdat het internet steeds slechter werd en dat hielp, nu begint sinds een paar maand mijn in...

Ontvang oude mailberichten die al eerder zijn opgehaald Onopgelost

Beste communityleden wie kan mij helpen. ik maak gebruik van Ziggo email en heb sinds een week of twee last van een vervelend euvel wat mijn hele mailomgeving nadelig beïnvloed. Situatie:Ik maak gebru...

Winger door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Hoe stel ik een bedtijd in op safe online op mn telefoon? Onopgelost

Hey, Ik heb safe online gedownload, zou graag voor mezelf een bedtijd instellen waarna mn telefoon bijna nutteloos word (23:00) en krijg het niet voor mekaar. Hoe werkt dit? Kan iemand me dit uitlegge...

schommels door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

IPv6 nodig voor Nest Protect Onopgelost

Ik kan door de bomen slecht het bos zien, maar ik ga ervan uit dat ik geen IPv6 ondersteuning kan krijgen door het ergens aan te vragen, klopt dat?Probleem is dat Nest Protect IPv6 vereist (staat ook ...

Beuzmo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

DHCP server aanpassen Onopgelost

Goedemiddag,Vanmiddag heb ik de nieuwe Connect Box ontvangen. M’n oude Ubee modem heb daarna vervangen en ik ben de Connect Box gaan installeren.Bij de configuratie loopt ik tegen het probleem aan dat...

Gigabox modem blijft offline (rood) Onopgelost

Hi, Ik heb dus mijn coax aansluiting in de woonkamer gebruikt en de modem aangesloten. Nu meerdere keren gebeld en blijkbaar moet er een monteur komen want het is niet op te lossen volgens mevrouw aan...

Tonnyv29 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Niet alle apparaten in bekabeld LAN netwerk zichtbaar Onopgelost

Een paar dagen geleden een nieuwe Connect box (Compal; SW-versie: 6.15.28-4p8-NOSH) ontvangen na trouwe dienst van Cisco modem.Probleem 2: Niet alle apparaten in bekabeld LAN netwerk zichtbaarWat ik o...

M.Vester door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Compal Connect Box gaat offline, service flow error Opgelost

Vandaag rond 12:45 ging de Compal Connect Box van familie van ons offline. Ik kreeg hiervan notificaties vanuit mijn monitoring (Nagios). Zij zitten in fUPC-gebied, modem staat achter een Cisco CMTS.N...

tobiastheebe door Super Expert
  • 4379 Topics
  • 230 Oplossingen
  • 1445 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen