downloadsnelheid Opgelost
Zijn er meer mensen die, net als ik, ondervinden dat hun downloadsnelheid van 350 Mbits plotseling nog maar 35 Mbits is? (Connectbox in bridgemodus direc...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Zijn er meer mensen die, net als ik, ondervinden dat hun downloadsnelheid van 350 Mbits plotseling nog maar 35 Mbits is? (Connectbox in bridgemodus direc...
Hallo allemaal, van het weekend ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo, ben zeer te spreken over de internetverbinding en de next mini tv kastjes werken p...
Goedemiddag Recent hebben wij intern wat netwerkproblemen gehad. Deze lijken nu opgelost en staan hier verder los van. Maar bij het verhelpen van deze in...
hallo ziggo kunt U mijn IPv6 uitzetten ? en ga ik naar IPv4 zo dat ik weer kan port forwarden zo als vroegerbij ( de andere grote aanbieder ). alvast d...
Hoi, Sinds de Ziggo storing van afgelopen dinsdag werkt mijn setup niet meer: Ziggo Connectbox modem in bridge mode -> ASUS RT AC 87U -> bekabeld netwerk...
Several times per week, my internet service stops working. The network status page shows uncorrectable errors. Please see attached screen shots. Is there...
Goedemorgen, Ik heb een externe server https://weltevree.com die ik niet kan benaderen vanuit mijn ziggo netwerk thuis (op geen enkel device). Als ik op ...
Hallo, Vandaag nieuwe smartwifi modem ontvangen en aangesloten. Echter geen internet. Kan het zijn dat ik een nieuwe AOP nodig heb? Heb begrepen dat die ...
Ik heb onlangs een nieuwe zggo modem gehad en wil mijn tp link versterker daar weer aan koppelen,nu heb ik de versterker eerst gereset alvorens hem probe...
Beste, Graag annuleer ik het abonnement voor mijn 2 wifipods. Ik gebruik ze niet. hoe kan ik dit regelen? Alvast bedankt voor de reactie! Gr. Roy
Zo juist een google nest HUB 2e generatie (2021) gekocht. Koppelen van de nest hub met de telefoon via de app "google home" gaat prima. Echter de netwerk...
Sinds vanmorgen ineens geen internet en telefoon verbinding meer. Televisie werkt wel gewoon.Modem aan/ uit lost het probleem niet op.Wifilampje en de 2 ...
Vorig jaar heb ik smartwifi pods gekocht van Ziggo.Maar, omdat ik toch gekozen heb voor een mesh Wifi oplossing heb ik de pods verkocht. De nieuwe eigena...
Hoe kan ik wifi aanzetten op de connectbox?De optie is grijs. Ik wi het kanaal veranderen. Gebruik de deco, maar ook daar kan ik het kanaal niet aanpasse...
Ik heb van mijn buurvrouw 2 nieuwe ongebruikte wifipods gekregen. Ze zitten nog in de doos. Nu las ik dat de pods geregistreerd staan bij de 1e eigenaar ...
Best Ziggo, ook ik heb pods van Marktplaats, volgens de verkoper niet geregistreerd maar bij aankomst toch wel.... De serienummers staab in mijn profiel ...
Hi I'm a new customer of Ziggo. Today I got my package. I already try to install it, but it's not working, the bottom led light just blinking green. Any ...
Beste community medewerker.ik zou graag mijn externe ipv4 graag vast willen laten zetten.ik draai een webserver in mijn netwerk en wil mijn camera's vast...
Wij hebben nog een upcmailadres die we gebruiken, als wij ons Ziggo abonnement opzeggen kan dit upcmailadres dan nog actief blijven?Of is het net zoals b...
Deze week heb ik een een Ubee1318ZG toegestuurd gekregen ter vervanging van mijn good old Cisco 3928AD modem. De installatie verliep vlekkeloos, maar nu ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Vanaf 14 juni is SkyShowtime beschikbaar op de Mediabox Next en op de Next Mini. Je vindt de SkyShowtime-app onder 'APPS' of natuurlijk met de stembesturing. Houd de knop ingedrukt en zeg ’SkyShowtime...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
29 | |
10 | |
8 | |
7 | |
3 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.