Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 13.9KOplossingen
  • 19KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Geen internet na verhuizing Onopgelost

Goedemiddag, de 21ste zijn wij verhuisd en hebben ons Ziggo abbonement meegenomen. Verhuizing is ruim een maand van tevoren aangegeven en zou de 20ste actief zijn. Op het nieuwe adres het modem aanges...

Qechi door
Level 1
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smartwifi pods cadeau Opgelost

Mijn ouders zijn net als ik al jaren klant van Ziggo. Ik ben achter al veel langer klant. Nu kregen hun een schrijven in de bus van Ziggo waarmee ze gratis pods konden bestellen als cadeau. Ik vraag m...

jcjm door
Level 2
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Modem probleem Onopgelost

Hoi het lampje op mijn modem knippert constant rood.Heb al contact gehad met de klantenservice,ik moet even wachten tot maandagmiddag op een monteur.Belachelijk zo lang wachten

Jaco3 door
Level 1
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

High latency detected Opgelost

Heren,Ik heb een compact modem in bridge.Daar naast staat een Ubiquiti Dream Router UDR 3 en een U6-LR en 2 USW Lite 8-PoE.De High Latency laat die elke dag een paar keer zien. Merk ook dat mijn snelh...

Bigpapa door
Level 10
  • 441 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 150 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen