Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Aansluiten pakket Opgelost

 heb deze aansluiting nu en KPN. Heb pakket van Ziggo binnen maar de boekjes zeggen dat ik met deze aansluiting een monteur moet laten komen. Kan ik dat echt niet zelf aansluiten ?

Modem: Verzoek Ubee Onopgelost

Beste Forumleden, Met verbazing lees ik soms de reacties van de Ziggo-moderator die langs komt op het community forum. Na het beschikbaar stellen van ipv6 bij een modem in bridge-mode kunnen klanten m...

Roos59 door Stamgast
  • 84 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 39 Likes

Veranderend IP adres Onopgelost

Na contact met de klantenservice van Ziggo ben ik naar hier doorverwezen, omdat zij me niet kunnen helpen.Het volgende is aan de hand: Om mijn loonstrook in te zien krijg ik een link om in te loggen e...

juf Niek door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kwetsbaar is mijn modem t.a.v. LOG4J Onopgelost

Hoe kwetsbaar zijn de Ziggo modems voor Log4jNCSC classificeert het als een High/High, dus wel interessant om te weten.. PS: Ik persoonlijk heb een: SmartWifi ConnectBoxEn een Mediabox XL Vraag: Als d...

WB door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Foutmelding Netflix NW-2-4 Opgelost

Sinds ik over ben op Ziggo, problemen met Netflix (alleen op tv). Melding zoals hierboven. Maanden was dit alleen op zondag (???), maar nu al 2 weken. Alles in voorgaande topics al geprobeerd. Van Zig...

Radio boxen van Denon vallen regelmatig storend uit Opgelost

Ik heb Deco WiFi. Versterkers van Ziggo mijn Denon 150 en 250 zijn daar draadloos op aangesloten ziggo WiFi afgesloten boxen opnieuw geïnstalleerd kabel van box 250 naar Decobox niets helpt en ze blij...

Wilmar1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Eigen VPN valt steeds uit Opgelost

Mijn vpn verbinding tussen mijn kantoor en thuis valt steeds uit doordat de Connectbox er volledig mee stopt!Situatie thuis: Provider: Ziggo > Connectbox (bridge) > ASUS BRT-AC828 business router > Lo...

ravahu door Raadgever
  • 49 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 18 Likes

Ps4 traag Fifa 22 Opgelost

Hallo, Wie kan mij helpen? Ik heb al enige tijd een delay(vertraging) bij fifa 22, dit is opeens bij fifa 20 begonnen, telkens als ik een actie wil maken duurt het 2sec voor er ook iets gebeurd. Spele...

Step90 door Raadgever
  • 19 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 12 Likes

Kan geen mail versturen via webmail Opgelost

Sinds kort kan ik geen nieuwe e-mail versturen: bij openen van "nieuw bericht" gebeurt er niets. Hetzelfde bij beantwoorden of doorsturen. Ook is er op de interface geen knop "adresboek" meer. Ontvang...

Port Forward en internal relay Opgelost

Ik heb in mijn UBC 1318 ZG port forwarding ingesteld naar een interne server. Als ik deze van buitenaf benader op mijn publieke adres werkt het prima. Als ik dit echter vanuit mijn lokale netwerk doe ...

Ron Nome door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Casema email wachtwoord reset Opgelost

Bese Ziggo Communitymijn ouders gebruiken nog hun oude Casema email adres.Mijn vader is recent overleden en mijn moeder weet het wachtwoord niet. Het email adres staat niet in de MijnZiggo omgeving, z...

Eelco19 door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifi pod heel veel vragen Onopgelost

(weer kan ik niet posten. Wat is dat toch voor brakke forum software hier? Spam? HTML? Flood? Alles. Behalve een post) Net een aanbieding voor die wifi pods ontvangen. Ik heb enorm veel vragen en nerg...

novwnl door Raadgever
  • 27 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo heeft mijn e-mailadres verwijderd! Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vader is op 12 december 2021 overleden. Zijn abonnement was al op 29 juni 2020 beëindigt, dit i.v.m. met allerlei problemen bij het verhuizen van mijn vaders Ziggo abonnement van Uden naar Nunspe...

Kees124 door Gedreven Raadgever
  • 74 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 3 Likes

wifi boosters terug gestuurd (Verzendbewijs) Opgelost

Ik heb 7 december 3 wifi boosters ontvangen en de volgende dag terug gestuurd. Maar ze staan nog steeds in mijn Ziggo. Zie bijlage.

j.haveman door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi pods geen verbinding Opgelost

Ik hem sinds deze week 2 pods ontvangen en geïnstalleerd. De app op mijn telefoon etc. Alles ging goed. Ik zie de pods ook in mijn app staan. Echter, ik zie dat al mijn apparaten (telefoon, iPad, medi...

Tohex door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Deco m4 instellingen aanpassen in app Opgelost

Waarom kan ik in de Deco App (uit de Playstore) na de laatste updates de instellingen niet meer aanpassen?

IP Adres mailserver op blacklist Opgelost

We hebben een nieuwe mailserver met een nieuw public IP adres. Mails die we versturen naar onder andere @Ziggo.nl, @Home.nl, @upcmail.nl worden momenteel geblokkeerd door het spamfilter. Hierdoor gaat...

Aansluiten TP-Link decco M4 Opgelost

Kan ik deze wifi boosters ook aansluiten aan de TP-Link ziggo C7. Moet ik dan ook de wifi uitschakelen van de booster. De wifi van mijn modem hoeft dan niet uit te schakelen.

Joyous door Gedreven Raadgever
  • 33 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 6 Likes

Inlogschermpje Ziggo mail verdwenen? Opgelost

Ik gebruik de Mozilla Firefox browser en kan al enige tijd niet meer inloggen op mijn Ziggo mailaccount.Op de pagina is het inlogscherm plotseling verdwenen!?De Ziggo helpdesk zegt mij niet te kunnen ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen