Galaxy A53 5G Wifiverbinding 5Ghz probleem Opgelost
Beste Community, zijn er problemen bekend met Ziggo smartmodem en Galaxy A53 icm Wifi (5ghz)? Wel verbonden, geen internet, wel verbonden zeer lage en in...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste Community, zijn er problemen bekend met Ziggo smartmodem en Galaxy A53 icm Wifi (5ghz)? Wel verbonden, geen internet, wel verbonden zeer lage en in...
Hallo,T.b.v. SmartHome wil ik een aantal IP adressen van mijn Smart apparaten in mijn router "vastzetten" (dhcp reservation). Ik heb Ziggo router Cisco E...
Goedemiddag forumleden.Ik heb een Samsung S21+ en heb onlangs 8 van die smart plugs met energiemeter gekocht.In de gebruiksaanwijzing is duidelijk aangeg...
Als ik de optie portscan detectie in de firewall settings van mijn Arris modem aanzet wordt ik dan op een andere manier geïnformeerd als er portscans op ...
Hallo! Ik heb een probleem met de wifi versterkers van TP Link die ik via Ziggo heb. Deze hebben een am/pm tijdnotatie en ik heb deze nodig in 24 uurs ti...
ik wil mijn nieuwe TP-Link Deco M4 wifiboosters installeren. Daarvoor moet ik de wifi op mijn bestaande moden uitzetten. Op jullie website krijg ik daarv...
Goedenavond, Graag wil ik mijn wifibooster abonnement opzeggen en de apparatuur retourneren. Ik heb de originele verpakking nog en wil ook graag weten of...
Ik heb net met de Ziggo medewerker een tijdslot op de router ingevuld. Maar in de smart wifi app heb ik geen optie om de apparaten daar aan te koppelen. ...
Hoi luitjes, Ik heb onlangs bij kennissen van mij hun modem vervangen met de Sagemcom giganet modem, en het meeste werkt gelukkig naar behoren.Een euvel ...
Sinds de installatie van de Connectbox Giga werkt mijn Buffalo Linkstation LS-LX NAS niet meer. Ik kan via de web interface wel inloggen en evt. instelli...
Bij verschillende websites zoals : icloud.com, centraalbeheer.nl, asr.nl krijg ik de melding: Let op! Dit kan oplichting zijn. De verbinding wordt dan ve...
Ik ben op zoek naar een goede handleiding waarin wordt uitgelegd hoe ik mijn connectbox moet configureren om mijn NAS via het WWW en Samsung A40 kan bena...
Al eerder gemeld maar topic is gesloten. Probleem doet zich helaas nog steeds voor. Bij het openen van afbeeldingen, van een bekende website wat eerder g...
Hallo,vandaag hebben we wat aanpassingen gedaan ik de meterkast waardoor de stroom er een tijdje af is geweest. Nu krijg ik geen geen WiFi verbinding mee...
De genoemde pod zou bij een andere gebruiker nog aangemeld zijn. Is deze te resetten? En hoe moet ik dan te werk gaan?
Inloggen SmartWifiApp lukt niet. Zie bijlage. Contact met Ziggo support heeft tot op heden niet tot een oplossing geleid. Laatste tip was "Probeer het mo...
Sinds 2019 ben ik geen klant meer bij Ziggo, maar mijn oude upc mail account is nog altijd niet beeindigd. Omdat ik geen klant meer ben kan ik niet inlog...
Goedemiddag,Ik probeerde net in te loggen op mijn modem. Via het ip adres 192.168.178.1Dan krijg ik de melding: LET OP. Een andere gebruiker is al ingelo...
Hallo, Mijn UBC1318 modem draait al geruimte tijd stabiel in Bridge Mode.Nu wilde ik het menu/beheerinterface in het modem benaderen en bekijken. Via 192...
Hallo,Graag leg ik jullie het volgende voor. Ik bouw websites waarbij ik een plugin gebruik die de sites netjes naar mijn NAS thuis backuped.Nu werkt dit...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
64 | |
19 | |
8 | |
4 | |
3 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.