Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 21.5KOplossingen
  • 42.9KDiscussies
  • 148KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

gratis wifi boosters Onopgelost

Onlangs is internet/tv bij ons aangesloten. Ik zou er 3 gratis wifiboosters bij geleverd krijgen. Dat bleek op het moment van aansluiten door de monteur niet nodig maar nu we vaker op het terras zitte...

geen internet en wifi Onopgelost

melding : kan geen IP-adres verkrijgen en Verificatie fout

ARTSA door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Public IP address is changing. Onopgelost

@Marije Z Can you please help again to fix my ip address. I have moved to a new place and my ip address is new. This is in same as my previous post you fixed. MY ip address gonna change after some a m...

Vikas door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connect box start bijna dagelijks vanzelf opnieuw op Opgelost

Hi lezers, sinds een week (of wellicht al 2) heb ik het vervelende probleem dat de Connectbox vanzelf opnieuw opstart.m.n. als je tv terugkijkt via de next-box is dat ronduit vervelend. Deze problemen...

Wifi werkt niet Onopgelost

Hallo waneer kan ik online gaan nog steeds geen wiffi

Mostapha. door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mail komt niet door Onopgelost

Ik heb een order geplaatst en voorheen kreeg ik altijd een bevestiging op mijn @Home mailadres maar bij mijn laatste bestellingen krijg ik geen bevestigingen meer. Het lijkt erop dat Ziggo de mail van...

Mark65 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen wifi verbinding na reboot van mijn Ziggo connectbox Opgelost

Na het veranderen van de voedingslijn van mijn connectbox-modem en na alle synchronisatieproces krijg ik nog steeds het witte vaste licht, maar wifi is niet beschikbaar. Kan het zijn dat er met het op...

igonzal door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo wifi-signaal versterken, zonder nieuw netwerk te maken. Onopgelost

Ik wil het wifi-signaal van Ziggo versterken, zonder een nieuw netwerk te creëren. De bedoeling is dat lan-apparaten (synology nas) en wifi-apparaten (lg smart tv) elkaar beter kunnen (blijven) zien. ...

Joris3 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Why does firmware randomly update without any warning? Opgelost

I have Arris TG2492LG. At random times, usually between 23:00 and 05:00 in the morning, the router will start a firmware update without any warning. If I look in http://192.168.178.1/, I see this mess...

changmo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Zeer traag bekabelde internet (trager dan wifi) Opgelost

Hallo allemaal, Sinds 1+ maand (± sinds de grote update van Ziggo in April) is de bekabelde snelheid van de Ziggo modem extreem traag. Ik heb een 300 Mbit/sec abonnement (abo Compleet). Mijn Ziggo mod...

Moriarty door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Instellen ipv6 poortforwarding Onopgelost

Hallo,ik zou graag willen weten hoe ik ipv6 poortforwarding moet instellen?Kan nergens een duidelijke uitleg vinden hoe ik dit moet doen! Ik heb een raspberry en die wil ik graag op afstand kunnen bed...

Sanderm door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Safe online Appel update 11.4 Alleen-lezen Opgelost

Na de MacOS update 11.4 geeft safe online de melding Uw computer is niet beveiligdVolledige schijftoegang toestaan voor volledige bescherming Maar volledige schijftoegang staat gewoon aan !

JaLoWE door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Aansluiting vervangen VQ1002 Opgelost

Hallo, Ik zie soms dat de internetverbinding niet stabiel is en wegvalt. Ook in de modem zie ik soms staan "partial bonding us". Nu zie ik dat ik deze aansluiting heb een VQ1002 (zie ook de foto). Nu ...

neutcomp door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met internet verbinding Onopgelost

Goedemiddag, Sinds vorige week hebben wij een Ziggo abonnement en ik moet zeggen dat het tot nu toe steeds meer tegen begint te vallen. De problemen waar ik in deze week tegen aan ben gelopen zijn de ...

Woistuh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

oude emailadres terugzetten in Mijn Ziggo Onopgelost

Ik had problemen enkele weken geleden met het inloggen op Mijn Ziggo. Ik heb toen contact gehad met Ziggo en een medewerker stelde mij voor om een oud emailadres als nieuwe login te gebruiken. Ik heb ...

Gea_ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hee slecht internet Onopgelost

Goedenavond, wederom ben ik hier om hulp te vragen over het internet. Het is zo slecht de laatste week, dat ik gewoon niet meer kan gamen, terwijl het hiervoor, nadat ik een nieuwe modem heb gekregen,...

Ernny door Raadgever
  • 81 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 8 Likes

Acceptabele waarden voor Up en Downstream vermogen Onopgelost

Wat zijn acceptabele waarden voor het Up en Downstream vermogen?Heb veel problemen met mijn connectbox de laatste tijd en lees dat het met te hoog of te laag vermogen te maken kan hebben. Echter is de...

Acces denied op diverse websites Opgelost

Beste mensen… Ik had dit zojuist in het verkeerde sub forum geplaatst dus vandaar opnieuw hier geplaatst. Ik zal de andere verwijderen Sinds 1,5 , bijna 2 weken, kan ik diverse websites, via mijn Zigg...

LongJoy door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo.tv op windows 10 Opgelost

Ik zit in Frankrijk en heb via de ziggo go app op iPad en telefoon prima ontvangst (via wifi verbonden met router). Via laptop met Windows 10 lukt dat niet. Krijg bij laden van een zender/programma st...

Siebob door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Arris Connectbox omruilen voor een Compal Connectbox Opgelost

Hi, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Momenteel heb ik een Arris Connectbox en zou deze indien mogelijk graag willen ruilen naar een Compal Connectbox. Waarom? Ik wil graag mijn Deco’s parallel gaan ...

Remco79 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Zoom verbinding Onopgelost

Zoom via Ziggo-E-mail is instabiel, zo verschijnt af en toe de mededeling in de weergave v/d. verbindingWat zou de oorzaak kunnen zijn?

Hltkampda door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oneplus 7 en Ziggo WiFi Opgelost

Ik heb laatst ook een vraag gesteld en toen leek het opgelost, maar nu kan ik op mijn oneplus 7 toestel geen wifi meer ontvangen van Ziggo. Op andere plekken bv werk kan ik wel WiFi ontvangen. Alle op...

Mowgli66 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

email Onopgelost

Beste,Al enkele jaren een emailaccount via Ziggo, gewoon op de PC, word zeer weinig gebruikt.Wilde laatst controleren of er nog iets was binnengekomen, kreeg de melding ongeldige inlog.Eigenlijk kon d...

GRANDPARTS door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Modem herstart zich Onopgelost

Als eerste had ik een Arris modem en ging deze zichzelf meerdere keren per dag zichzelf herstarten. Contact met Ziggo en blijkbaar had ik een oudere AOP en is ook het modem vervangen maar nu door die ...

E.T. door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Safe online Opgelost

Goedemorgen, ik heb safe online xl en wil dat graag ook op mijn nieuwe laptop installeren. Volgens mij staat popups toestaan aan, maar ik krijg de foutmelding : error 500:srve0295e: error reported:500...

Niek3 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Kan DHCP range Connectbox niet veranderen na fabrieksreset Opgelost

Vandaag moest ik van de Ziggo klantenservice een fabrieksreset doen omdat ik mijn nieuw geleverde Deco M4 mesh accespoints niet verbonden kreeg.Na de fabrieksreset en wat instellingen aan mac adres fi...

timvgti door Liefhebber
  • 71 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

Kan IP adres niet ophalen Onopgelost

Ik heb Wifi via een Mediabox XL, geen aparte modem en geen router. All langer heb ik verbindingsproblemen, die meestal op te lossen zijn door de Mediabox uit/aan te zetten of van stroom af te halen en...

Hschultz door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Trage verbinding meerdere malen per dag Onopgelost

Sinds 1 december, na jullie overstap van AMS-IX naar AG Connect ervaar ik meerdere malen per dag een drop in mijn internet snelheid. Hiervoor nooit problemen gehad.Voor Replay TV en youtube kijken is ...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen