SmartWifi pod: "pod is toegewezen aan anderen gebruiker" Opgelost
IK wi mijn 2 SmartWifipods installeren, maar krijg de melding "pod is toegewezen aan anderen gebruiker". Hoe nu verder?
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
IK wi mijn 2 SmartWifipods installeren, maar krijg de melding "pod is toegewezen aan anderen gebruiker". Hoe nu verder?
Ik kom er niet uit. Ik heb inmiddels een verbinding met zowel IP4v als IP6v nu wil ik via WEBDAV ook buiten mijn lokale netwerk op mijn NAS inloggen. Maar hoe krijg ik dat nu voor elkaar. Lokaal lukt ...
Beste lezer,na een storing op het netwerk van Ziggo vanmorgen (zoals aangegeven op de storingspagina van Ziggo) werken onze accesss points niet meer en kunnen laptops geen verbinding meer maken met WI...
goede dag ik heb even een vraagje ik heb mijn ziggo modem in bridge daar achter heb ik de tp-link Omada Gigabit Multi-WAN VPN Router daar komen 2 wan op binnen 1x dus de ziggo 1x 4g van vodafone op de...
Hello!Is it possible to change mode of router (bridge or router) by myself when I need it?It's so difficult to wait more than 5 hours to get this setting done.
Hoi Ik heb keurig het stappenplan voor de installatie van het Wifi Hotspot certificaat doorlopen en geinstalleerd in Windows 11. Hierbij heb ik een oude gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld, waardoor...
ziggo webmail downloaden bijlagen of bericht zelf werkt niet meer. telkens de volgende foutmelding: sessie verlopen opnieuw inloggen
Door de enorme hoeveelheid spam ( Werkt het Ziggo spamfilter eigenlijk wel goed ??) krijg ik nu de melding dat mijn blokkeerlijst vol is.Hierdoor kan ik geen spam berichten meer blokkeren.Weet iemand ...
Gisteravond rond een uur of 23:00 had ik voor een kwartiertje geen wifi. Vreemd vond ik dat bedraad internet welk perfect werkte. Staan deze twee los van elkaar?MVrGr
Goedemiddag, Ik heb nog een oude upc aop in de meterkast zitten. Volgens mij kan ik deze kosteloos laten vervangen toch?
Ik ben niet tevreden over de wifi pods en wil deze terug sturen. Ik kan nergens vinden hoe ik dat kan doen.Hoe kan ik dat het beste doen?
Goedemiddag, ik heb voor mijn ouders een SmartWifi Pod gekocht op Marktplaats. Het was een kooppod maar is dus nog gekoppeld aan de vorige eigenaar. Kan Ziggo mij helpen met ontkoppelen zodat ik het a...
Ook ik heb problemen met installatie van my cloud home (nas) in combinatie met de connect box.Alles doet het, behalve niet zichtbaar op de apparaten. En dan bedoel ik natuurlijk vooral op mijn samsung...
Ik heb mijn SmartWifi Pod via een utp-kabel op mijn SmartWifi modem aangesloten waardoor de Pod als een wifi access point werkt en er een nieuw VLAN (192.178.40.) is aangemaakt. Een apparaat met wifi ...
Ik krijg bij de controle van mijn internet de volgende melding: There may be devices in your wired network which might limit your in-home connectivity. Ik heb geen idee wat hier bedoelt wordt maar mis...
ik heb sinds vandaag mijn nieuwe Gigabox in gebruik, maar hij is erg warm. Ook komt er naar luchtje vanaf, waarschijnlijk omdat hij erg warm is. Enige wat ik me kon bedenken is dat mijn hoofdaansluiti...
Ik vraag mij af of mijn Router een WPS functie heeft.
Beste allen, Al enige tijd maak ik gebruik van Zakelijk Internet Giga en TV Complete Next. Aangezien we in een (relatief) groot huis wonen van 160 m2, met drie woonlagen, maar vooral veel beton en bet...
De straatkast, locatie 7335JN, is kapot gereden en de deksel is weg.
Hoe kan inloggen via smartwifi? Krijg foutmelding
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
52 | |
7 | |
6 | |
6 |