Poort 34567 openzetten t.b.v. camera Opgelost
Goedenavond, Ik probeer mijn camera toegankelijk te krijgen op het internet. Ik heb mijn poort 34567 TCP al opengezet dmv port forwarding, echter werkt d...
Goedenavond, Ik probeer mijn camera toegankelijk te krijgen op het internet. Ik heb mijn poort 34567 TCP al opengezet dmv port forwarding, echter werkt d...
Geachte forum, Mijn situatie: Modem UBC1318ZG (geen wifi) Vanaf modem naar TP link in router modus. Vanaf TP link naar Gigabit switch In switch aansluiti...
Hallo allemaal Binnenkort krijg ik sneller internet (1000MBs) ik wil echter een aantal power adapters plaatsen om het trekken van nieuwe cat6 kabels acht...
Sinds gisteren heb ik een nieuwe SmartWifi modem.Ik wil graag de dhcp iprange aanpssen van 192.168.178.0 naar 192.168.2.0.Hoe kan ik dit bewerkstelligen?...
Zou graag de wifi pods opzeggen wie kan me helpen
12 maart 2025: Op dit moment is er een storing bij de Google Chromecast V2 en Chromecast Audio. Er wordt aangeraden geen fabrieksreset te doen. Zie deze ...
Helaas kan ik de interne DHCP reeks niet aanpassen van 192.168.178.xxx naar 192.168.1.xxx Ik lees dat dit meer voorkomt en dat ik hier een aanvraag kan d...
ik heb een LG app op de telefoon die mijn soundbar verbind en waar ik de instellingen kan doen. Met online.nl opende de app zonderproblemen nu ik Ziggo h...
Op vrijdag 14 april om 05:30 (na netwerkonderhoud?) zijn diverse smarthome devices offline gegaan en en meer online gekomen.Als ik deze in de app opnieuw...
Sinds gisteren de nieuwe Connectbox aangesloten. Tot mijn grote verbazing zie ik dat het LAN IP (en gehele subnet) niet aanpasbaar zijn??? Ik las op deze...
Na wikken en wegen toch 2 WiFi pods aangekocht (via via). Via internet opgezocht of dit een probleem zou geven, maar dat zou gelukkig oplosbaar zijn. (ht...
Goedemiddag, Ik had geprobeerd al het antwoord op mijn vraag hier te vinden, helaas niet gelukt. Als voorbereiding voor muurbevestiging televisie had ik ...
Net mijn opzegging via de chat geannuleerd, deze stond pas voor de 17e. Ik was ruim op tijd met annuleren. Kom ik thuis geen internet, gebeld met ziggo" ...
Hi, Ik kreeg een weekje of 2 geleden een nieuwe modem/router combi van Ziggo toegestuurd die ik binnen twee weken moest gaan installeren. Voorheen had ik...
Goede morgen, ik wil mijn (bruikleen) wifipod retour sturen, zou een ziggo medewerker als hij/zij hier langskomt eea in gang willen zetten. Bij voorbaat ...
Helaas is IPv6 met DHCPv6-PD weer stuk gegaan bij mij en ik kom er niet uit. Volgens mij is het nu echt een defect aan de Ziggo-zijde. Wellicht kan ieman...
Ik kom van een simpel, oud maar betrouwbaar Ubee modem zonder wifi. Nu heb ik een nieuw SmartWifi modem + router van Arris ontvangen. Als die opgestart i...
Hi! Sinds een aantal dagen lijkt het er op dat ik geen ipv6 adres meer krijg van de Connectbox die in bridge staat.Ik heb in mijn UDM Pro de volgende ins...
Goedenavond, Afgelopen december ben ik, via dit forum, overgestapt van een Ziggo Connectbox naar een Ubee 1318ZG. Dit omdat mijn internetsnelheden enorm ...
Op mijn thuiswerkplek (met de SmartWifi Pods) gebruik ik Avaya (software) in Windows, binnen een Citrix omgeving. Tijdens een call, verlies ik regelmatig...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.