Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 28.6KOplossingen
  • 53.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Nieuw wachtwoord wifibooster instellen Onopgelost

Ik heb 3 zgn WIFI-Boosters en die werken wel redelijk tot goed. Nu wil ik een nieuw apparaat toevoegen, maar ik ben ( redelijk dom) mijn wachtwoord voor deze boosters kwijt. Hoe kan ik de Wifi-booster...

Hele oude aop, hoe te vervangen? Opgelost

Wij hebben nog een AOP uit vervlogen tijden. Er is een nieuwe modem onderweg, maar ik ben bang dat die AOP roet in het eten gooit. Op Tweakers is me uitgelegd dat ik dat niet zelf kan vervangen, maar ...

Wifi back-up Vodafone bundel Onopgelost

Beste mensen van Ziggo, ik probeerde jullie te bellen, alleen dat lukte niet op een of andere manier. Wij hebben thuis een modem dat het blijkbaar niet doet, en dus hebben we een nieuwe opgestuurd gek...

Joeywoud door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VPN i.c.m. Arris TG249LG modem Onopgelost

Hallo, Ik heb thuis een Arris TG249LG modem.Graag wil ik i.v.m. het gebruik van een 3D-printer een VPN connectie van buiten mijn thuisnetwerk op kunnen zetten naar binnen mijn thuisnetwerk, op een vei...

Rackhage door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connect-box: Lokale deelnemers van DNS naam voorzien? Opgelost

Heeft iemand ervaring met DNS op de connectbox? Volgens de connectbox heb ik maar 6 deelnemers, zie bijlage, ik weet dat er in ieder geval 1 meer moet zijn, want ik mis mijn domotica server (Homeserve...

HeSc64 door Raadgever
  • 29 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 10 Likes

Bridgen lukt niet meer Onopgelost

Voorheen gebruikte ik het TC7200U kabelmodem in bridgemode. Daarachter zit een Netgear nighthawk R7000. Sinds enige maanden werkte dit op een of andere manier niet meer en ben ik de TC7200U weer als r...

EgBB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Public RootCA - G1 Onopgelost

Ziggo gebruikt als onderdeel van de Wifispots een eigen root certificaat, genaamd 'Ziggo Public RootCA - G1'. Klanten worden geïnstrueerd deze op Windows apparaten te installeren bij de vertrouwde roo...

PKoster door Raadgever
  • 20 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Correctables Ubee1318 Opgelost

Hey, Ik heb sinds gisteren de Ubee Modem, als vervanging voor de Giga. Nu viel mij op dat de correctables steeds oplopen, er is vandaag wel een reboot gedaan en het ziet er nu als volgt uit. Hebben ju...

Ubee EVW3200 verouderd Opgelost

Mijn internet valt iedere keer uit waarna ik deze moet herstarten. Zo zie ik wanneer ik mijn IP server laad dat mijn mbit/s van 1000 telkens terugvalt naar 100 mbit/s over alle apparaten. Ik heb een o...

2.4 ghz werkt ineens niet meer Opgelost

Zat vanmorgen te werken op mijn 2.4 ghz laptop via wifi.Normaal zo'n 35mbps verbinding. Nooit problemen.Nu ineens 0.3 mbps down en 0,0 up.Heb 2 telefoons een S20 op 5 ghz wifi. Werkt normaal ,zelfs op...

E-mail verzenden lukt niet Opgelost

Ik gebruik Outlook 2010 voor het e-mailen. De instellingen voor uitgaande e-mail kloppen met de instructies van ziggo. Maar helaas kan ik sinds 2 dagen niet meer vanuit de outlook e-mail verzenden. On...

MHO1 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

ipv6 uitschakelen Opgelost

Hi, Na problemen met vpn en thuiswerken geeft de helpdesk van mijn werkgever aan dat ipv6 in ziggo modems uitgezet moet worden. Wie kan dit voor mij verzorgen?

wifi pods - moet altijd de smartwifi app open hebben. Opgelost

Hallo, sinds kort heb ik de wifi pods.Ze werken goed maar alleen als de smartwifi app. geopend is. Dus elke keer als ik van kamer verander moet ik de app. openen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? ...

Email versturen geblokkeerd Opgelost

Sinds een paar dagen kan ik geen email meer versturen op mijn xxx@ziggo.nl.Ik heb alle Ziggo handleidingen meermalen doorgelopen.Alle filters uitgezet.Wachtwoord gewijzigd.Modem uit en aangezet.Niets ...

rutters door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geforceerd ipv4 only Connectbox Opgelost

Hoi, Ik heb afgelopen week (voor het weekend) contact gehad met de Ziggo helpdesk met de vraag of ze mijn modem in geforceerd IPV6 konden zetten. Hoewel de persoon aan de telefoon aangaf dat te doen, ...

Space door Raadgever
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Werkende proxy instellingen voor Telegram Onopgelost

Beste allen,Onlangs heb ik Telegram op mijn telefoon gezet.Na het selecteren van Nederland en het invoeren van mijn 06 nummer, gaat de app. zoeken.Dan krijg ik de melding geen verbinding gevonden, ‘Tr...

Ruis op mijn aansluiting? Onopgelost

hallo ik moest een eigen topic aanmaken vanwege ruis enzo op me aansluiting

Wall3rs door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wel Wifi geen ethernet Onopgelost

Goedemorgen,Tot gisteren deed de connectbox van Ziggo het goed maar nu doet de wifi het wel en de ethernet af en toe. Soms staat op het beeldscherm van de pc geen internet beschikbaar en 2 minuten lat...

Martin57! door Stamgast
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Modem/Router reageert niet meer Opgelost

Router geeft totaal geen sjoege meer.Harde reset reageert mij niet op.Dag/nacht zonder stroom of aansluiting reageert hij ook niet opIs ook niet terug te vinden op het net.Nieuw type modem met een on ...

Eftee door Stamgast
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen