Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Geen verbinding WiFi booster met SmartWifi Opgelost

Ik heb de smart WiFi app geïnstalleerd en tot voor kort werden alle wifipunten in huis goed aangegeven in de app. Sinds een paar dagen kan de app geen verbinding meer maken met de bekabelde wifibooste...

Hoe veilig is poort openen eigenlijk? Opgelost

Hoi allen, Ik wil voor een RPi waarop Odoo (ERP) draait een poort openen. (8069).Da's op zich natuurlijk geen probleem. Het is vlot ingesteld en Odoo is direct bereikbaar.Maarr... Meteen vraag ik me d...

Numiah door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet onstabiel, SNR signaalwaardes & hoge latency technicolor tc7200 Opgelost

Hallo, Ik heb een tijdje een probleem met een hoge geladen latency op mijn internet connectie. De download/upload snelheden zijn wel conform het abbonement maar de verbinding is niet stabiel wanneer d...

alco door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

email op server laten staan Onopgelost

Gebruik Thunderbird email prg op mijn iMac , hoe vermijd ik dat als ik op jullie Ziggo site emails in mijn box daar opruim deze ook op mijn computer opgeruimd worden en ik deze dus kwijt ben.Hoe en wa...

Erik11 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontvangst E-mail - Spam bounce Opgelost

Mails van enkele organisaties komen niet bij mij binnen. Melden dat zij hun mail als "spam" gebounced krijgen. Een van die verzenders is "no-reply@dashlane.com". Hoe regel ik dat zulke mails wel bij m...

Connectbox icm Deco M4 en Synology NAS DSS220 Opgelost

Met het aansluiten van Synology nas loop ik tegen problemen aan met extern benaderen van de mijn bestanden. Volgens de foutmelding ligt de oorzaak in feit dat de NAS meerdere routers ziet. Oplossing z...

Rene6 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen wifi na aansluiten switch TP-Link TL-SG105 Onopgelost

Omdat bekabeld internet altijd beter is heb ik een switch aangeschaft om mijn TV, PS5 en ziggo next tv box bekabeld aan te sluiten.De internetsnelheid van deze apparaten is hierna een stuk beter, echt...

rger76 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbinding valt vaak weg Onopgelost

Onze verbinding valt geregeld weg. Als ik in de netwerk historie van het modem (connect box) kijk zie ik veel T3 time-outs. (No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:b9:6c:cd;CMTS-MA...

mvw1 door Stamgast
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Thuisscan Smartwifi app werkt niet met IOS 15.1 Opgelost

SInds kort heb ik 2 wifipods en natuurlijk ook de Ziggo WIFI Smart app. Het is niet mogelijk om met de Smart app de thuisscan uit te voeren. Steeds de melding "Oeps er is iets fout gegaan, probeer het...

Breda door Gedreven Raadgever
  • 36 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 18 Likes

Connectbox Giga: Onmogelijk om IP reservering toe te voegen Opgelost

Vandaag, 31 januari 2022, een Connectbox Giga ontvangen en direct geïnstalleerd. Het is echter onmogelijk om IP reserveringen toe te voegen. Nadat ik een MAC- en een IP-adres heb ingevoerd en daarna o...

BrouWii door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Reporting Move - customer service not available Opgelost

Hi I have tried to reach your customer service contact number to report my move and transfer my existing connection.Your executives have taken down my details 2 times and put my call on hold for aroun...

Vast IP-adres instellen Opgelost

Om in te kunnen loggen in een programma die ik gebruik, dien ik te beschikken over een vast IP-adres.Na de laatste Ziggo-storing is voor een zoveelste keer mijn IP-adres veranderd. Ziggo (bedrijfspoli...

Chippino door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ervaring SmartWifi pods Onopgelost

Compliment voor Smartwifi pods! 6 Weken geleden 2 pods zonder problemen geïnstalleerd in mijn huis van 1250 m3. Geweldig bereik overal in huis, de devices vinden spontaan en snel de dichtstbijzijnde p...

Ad Arnhem door Raadgever
  • 57 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 23 Likes

Modem Ubee EVW 3200 Opgelost

De modem valt de laatste tijd regelmatig uit,start wel weer op,maar gebeurt nu steeds vaker.Wellicht moet hij vervangen worden?

Ton W door Stamgast
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo e-mailadres overzetten naar een ander abonnement Opgelost

Vanwege het gaan samenwonen wil ik mijn ZIGGO e-mailadres overzetten van het ene ZIGGO-abonnement (in het oude huis) naar een ander al bestaand ZIGGO-abonnement (in het nieuwe huis). Nu hoor ik versch...

EdW1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Devices dont connect to main router, only pods Onopgelost

My devices are only connecting to the new wifi pods and not the main router anymore. If I remove the pods, nothing connects. On my phone it started stating Smart Wifi under the wifi name which I've no...

Wegvallen Wifi-netwerk Opgelost

Sinds enkele weken valt mijn Wifi voor alle apparaten weg, als ik mijn laptop opstart.De laptop had ik helemaal geupdate, nadat ik de connectbox een harde reset had gegeven.Wat me wel opvalt is, dat i...

Jan13 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Webmail: Mails en mappen verdwenen Opgelost

Beste, Had laatst een oproep geplaatst omtrend de webmail. Dit is allemaal super opgelost. Alleen hij haald tot een bepaalde tijd de mails terug maar daarvoor is allemaal weg ook de mappen die er voor...

Mickey33 door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen