Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 28.6KOplossingen
  • 53.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

IPv6 werkt niet door eigen router Onopgelost

Goedemiddag, Ik zit in een oud UPC netwerk van ziggo (Regio Nissewaard) en wil graag met mijn Unifi Security Gateway (USG) verbinding maken met IPv6. Momenteel heb ik een connect box staan (typenummer...

New Connectbox Giga does not work Opgelost

I have received Connectbox Giga 31th of Jan, and it is perfectly easy to install, but does not work at all, the light of box always changed from blinked white to red every time. I have try a few times...

Spam zoosk Opgelost

Goedemorgen, Wij krijgen de laatste tijd weer veel ongewenste mail van …….@messaging.zoosk.com. Iedere keer blok ik het adres, maar het is iedere keer een ander adres. Geprobeerd een filter in te stel...

Missisq door Gedreven Raadgever
  • 30 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet verbinding instabiel Opgelost

Beste, Sinds zaterdag is hier de Ziggo verbinding actief, echter is het sinds het aansluiten al geen stabiele (en snelle) verbinding.Het abonnement zou een 300/30 verbinding moeten kunnen leveren, ech...

thesulac door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Kan interne IP range niet veranderen na 192.168.*.* Onopgelost

Beste ziggo, tijdens het wijzigen van mijn range in de nieuwe modem krijg ik een melding dat de iprange niet geldig is... Voorheen ook 192.168.111.* gebruikt graag een oplossing zsm fixen aangezien na...

bartmolk door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wifipods - 2.4 en 5Ghz gescheiden Opgelost

Hallo vorige week heb ik 2 wifipods als cadeautje gekregen van Ziggo echter wil ik graag dat het 2.4 en 5 ghz kanaal apart van elkaar blijft dit gaat dus niet met de pods. ik had liever de deco m4 geh...

wifi van het modem uitzetten Opgelost

Ik probeer een TP-Link Deco M4 wifibooster te installeren. Als eerste moet ik daarvoor de wifi van het modem uitzetten. (Technicolor TC7210.Z)De Ziggo pagina waar ik dit kan geeft aan dat de gebruiker...

PHX door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Spam berichten worden niet afgevangen Opgelost

Hallo, Inkomende spam wordt door Ziggo niet goed herkend. Het blokkeren van afzenders heeft een limiet dus dat werkt niet goed. Ik heb het nu opgelost door voor de spam die nog doorkomt, regels aan te...

RobertU door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nas via internet benaderen Onopgelost

Hallo Allemaal,Ik probeer, zoals anderen (ik heb diverse draadjes gelezen) een Nas, aangesloten op de Ziggo Connectbox, te benaderen via internet. Dit lukt niet. Ik heb het automatisch instellen van d...

Webmail mogelijkheid markeren als ongelezen verdwenen Opgelost

Dag allemaal, Binnen de vernieuwde webmailomgeving is het ineens niet meer mogelijk om via het menu mails te markeren als ongelezen. De enige 2 overgebleven opties zijn verplaatsen en sluiten. Hebben ...

Instabiel internet, hardware nog goed? Onopgelost

Sinds een week of 2 ervaar ik instabiel internet. Ik merk dit bijv tijdens videobellen (haperen, tijdelijk wegvallen beeld), online gaming (variatie in ping, packet loss) en met downloaden (soms niet ...

Anton-42 door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ipv6 uitschakelen Opgelost

Zou mijn ipv6 uitgeschakeld kunnen worden?

muklob door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

spamfilter Ziggo te sterk ingesteld Opgelost

Als ik inlog op "Ziggo mail" zie in de spam een groot aantal mailberichten hetwelk geen spam zijn en welke berichten dus niet mijn Postvak In bereiken. Onder andere mails van de Limburger worden als s...

Om ongeveer 14 dagen spontane reboot SmartWifi (Connectbox) modem Alleen-lezen Opgelost

Tussen de 10 en 20 dagen krijg ik een spontane reboot van mijn Connectbox. Dit probleem speelde ook vorig jaar, een monteur heeft tweemaal het AOP vervangen en heb ik een nieuwe Connectbox ontvangen. ...

Toon door Expert
  • 127 Topics
  • 11 Oplossingen
  • 21 Likes

Webmail: Melding over probleem met concept. Er is geen concept Onopgelost

web mail. als ik een nieuw bericht wil maken kan dat niet omdat er een concept is wat verstuurd moet worden, maar er is helemaal geen concept. het is voor een kennis die ik even wilde helpen maar ik k...

Kunt u mijn ConnectBox op IPv4 only instellen? Opgelost

Beste Ziggo,Kan mijn ConnectBox zsm omgezet worden naar IPv4 only?Ik heb een zakelijk abonnement bij u. Mijn postcode en huisnummer staan in mijn profielgegevens.Moet ik zelf bepaalde dingen doen, zoa...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen