Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 24.6KOplossingen
  • 48.1KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

IP Adres reserveren bij Statisch IP icm DHCP of niet? Alleen-lezen Opgelost

Hallo iedereen, Eerste post hier. Sinds gister Ziggo en meteen al een vraag. Bij de vorige provider waar ik zat ( ik noem geen namen  ) viel het internet om de haverklap weg. Niet alleen heel vervele...

Sphinxx door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Emailsectie van overkoepelend programma werkt niet op Ziggo thuisnetwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ik werk op het moment thuis en werk in een programma, ASSU, waar binnen ik ook email verwerk. Alle onderdelen van ASSU werken overal naar behoren, behalve dit gedeelte m.b.t. de email. Dit deel opent ...

Tryamour door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

SmartWiFi app: WiFi booster C7 uit de app verwijderen lukt niet. Alleen-lezen Opgelost

Mijn thuisnetwerk bestaat uit een Connectbox i.c.m. 2 bedraade WiFiboosters (type: AP7465CE-ZG).Dat werkt prima.Echter tot voor kort zat er ook een oude C7 WiFi booster in het netwerk, maar die is nu ...

marcveen door Raadgever
  • 102 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 8 Likes

Is het mogelijk om een nieuwe modem te krijgen? Alleen-lezen Opgelost

Zou ik ook in aanmerking kunnen komen voor de nieuwste modem? heb deze modem de Cisco EPC 3928 al vele jaren.Neem aan dat de nieuwere modems al weer veel nieuwere technieken hebben, en veel stabielere...

e.de.beer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox next als mediaspeler? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb in mijn thuisnetwerk oa een Synology diskstation, met daarop een verzameling filmbestanden. Afspelen via de TV is niet echt optimaal, omdat die kennelijk wat moeite heeft met decoden, en zodra ...

Deichmann door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

foutmelding 421 4.1.1 SMTP503 Hourly ratelimit for your IP exceeded Alleen-lezen Opgelost

sinds een paar dagen krijg ik bij het versturen van veel mails achter elkaar de foutmelding 421 4.1.1 SMTP503 Hourly ratelimit for your IP exceeded weet iemand raad, want dit is niet te doen en zo ver...

g. huijts door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Inloggen Email op smartphone lukt niet, ververst constant Alleen-lezen Opgelost

Mijn webmail inlogpagina ververst constant, zie video, waardoor ik niet kan inloggen op mijn mobiel.Normaal gebruik ik daar alleen de mobiel voor. Het is al meer dan een week, heel soms lukt het ineen...

Hesther door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Verouderd modem Ubee EVW3200 EVW320B Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ziggo,Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter.Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie? Groet, Nick

Bringmywall door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Instabiele wifi Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb al heel lang een Cisco 3925 en de laatste tijd vaak last van een instabiele WiFi verbinding. Ik moet de modem ook regelmatig resetten. Qua thuiswerken erg onhandig. Kan mijn modem vervange...

Pe3tje80 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Playstation 5 (PS5) - Valhalla - geen verbinding met Ubisoft Connect Alleen-lezen Opgelost

Op mijn PS5 heb AC - Valhalla geïnstalleerd (PS5 versie), de laatste update is ook geïnstalleerd. In het opstart proces wil de game verbinding maken met Ubisoft Connect, in dat proces blijft hij hange...

Kallie door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Straatkast ingedeukt Alleen-lezen Opgelost

Deze week viel het me op dat een straatkast van Ziggo ingedeukt is. Als ik erin kijk zie ik namelijk apparatuur van het merk Technetix hangen. Wellicht verstandig om dit te repareren voordat regen en ...

Park06 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mail - aanmelden bij Ziggo via outlook (Android) Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn email account van ziggo instellen bij outlook voor android. Bij het instellen hiervan krijg ik telkens de foutmelding dat de email instellingen zijn verlopen. Bij het nalopen van deze inst...

mename40 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Inloggen email ziggo (account) lukt niet (31 juli 2021) Alleen-lezen Opgelost

Hallo lezer, Het lukt mij niet in te loggen op mijn email ziggo (account). Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd door de computer. Shalom en bedankt, Arnoud Groningen

Arris Connectbox herstart regelmatig Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ziggo Community,Mijn Arris Connectbox herstart soms meerdere malen per dag. Naar mijn mening is dit ontstaan na de nieuwe 9.1.2103.102 software. Over de herstartende Connectbox heb ik hier via M...

EricA1 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Regelmatig wegvallende verbinding door herstart Connectbox Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond, Sinds een aantal maanden hebben wij last van een regelmatig wegvallende internetverbinding, doordat de connectbox herstart. Hij voert hierbij zo te zien een volledige power cycle uit, waa...

fam_eerden door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontbrekende vitale functie in FW Connectbox Alleen-lezen Opgelost

Nee, ik wil geen Raspberry pi of synology NAS als DHCP server met eigen DNS servers. Nee, ik wil geen bridge modus die ongedaan wordt gemaakt bij iedere automatisch FW upgrade van ziggo.Nee, ik wil ni...

Lookup door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blokkeren emailafzender Alleen-lezen Opgelost

Onlangs heb ik in de instellingen van mijn email account bij Ziggo een specifiek emailadres van een afzender, waarvan ik absoluut geen email meer wil ontvangen, geblokkeerd. Deze afzender heeft tweema...

JAAV door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifi channel keeps changing in manual mode. Onopgelost

Hi, After selecting channel 120 on 5GHz on my gigabox, after a few days (1 - 7 days), my WiFi channel changes back to either channel 36 or 40.I have selected manual channel, and have disabled Smart Wi...

rayhunter door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetverbinding valt regelmatig weg door Connect box herstart Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond, Na 2 maanden van stabiel en snel internet is het probleem van de herstartende Connectbox weer terug.Probleem heeft zich daarvoor meerdere malen per dag voorgedaan, net als vandaag. Proble...

niels2103 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen