Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 20.8KOplossingen
  • 41.5KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Verouderd modem vervangen Opgelost

Goedendag, Ik gebruik al een jaar of 6-7 het Ubee EVW321B modem maar helaas begint deze een beetje op te raken. Vooral de wifi houdt er vaak mee op voor een aantal minuten en is er vaak een resetje no...

PeterZ90 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Instellen Wifi hotspot Onopgelost

Hallo allemaal,Ik probeer wifi hotspot in te stellen op de telefoon van de kinderen. Helaas kan ik de beveiligingscertificaat niet openen. Als besturingssysteem hebben ze android 9 en 10. Downloaden l...

Prt door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Connect Box icm Unifi AP AC Pro en STUN Onopgelost

Hoi, ik had onderstaande vraag ook al gesteld op het Inifi forum, maar die verwijzen me naar hier. Zou aan Ziggo modem liggen en niet aan Unifi. Beetje gemakkelijk, maar goed. Ik heb sinds enige tijd ...

Alle apparaten hebben internet, behalve 1 MacBook Onopgelost

Mijn MacBook Air is het enige apparaat wat niet werkt op de thuis WiFi. Die van mijn dochter doet het prima, zo ook alle iPads en telefoons. Ik kan mijn computer dus thuis niet gebruiken, maar als ik ...

Geen ethernetkabel maar wifi werkt Onopgelost

Hoi.Het ging altijd goed met wifi en ethernetkabel, maar op zondag toen ik wakker werd, ging ik naar de computer en had ik geen kabelinternet meer. Wi-Fi blijft correct werken, maar tot nu toe heb ik ...

candrepg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Krijgen modems in Bridge mode updates? Opgelost

Hallo. Ik heb zelf geen Ziggo, maar een familielid van mij wel. Ik help hem met zijn internet. Vandaar deze vraag. Hij heeft thuis een connectbox die in Bridge mode staat. Zijn modem is in Bridge mode...

Dominar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Roadmap IPv6 ondersteuning op Bridge Modem Onopgelost

Beste Ziggo (medewerker),Al jaren krijg ik vanuit Ziggo geen duidelijkheid wanneer IPv6 ondersteuning op modems in bridge modem zal worden ingeregeld. De Ziggo Servicedesk geeft al jaren het zelfde st...

digibaro door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

webserver maken Onopgelost

Hoi allemaal, sins kort zijn we van kpn naar ziggo overgestapt, maar bij kpn had ik een webserver. kan ik dat nu ook weer maken nu ik bij ziggo zit (ik heb wel hulp nodig wat toen we bij kpn zaten had...

YoramB door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Setup dual network met smart WiFi boosters icm ASUS RT-AC88U Opgelost

Beste mensen, Ik denk erover om een aantal smart wifiboosters aan te sluiten op mijn bestaande netwerk om zo de totale dekking voor zowel het thuisnetwerk als het gastnetwerk (tevens IoT) te vergroten...

Sjeefer door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Internet snelheid wordt niet behaald Onopgelost

Geachte Moderator, Evenzo als vorig jaar bereikt mij de melding "u internet snelheid wordt verhoogd",. Echter het enigste verschil wat ik merkte was dat de maandbijdrage met 2 EUR omhoog ging. Ook nu ...

cyto door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

300 Mbit ? Onopgelost

Ik heb al een aantal jaren eerst Chello , UPC en nu dus Ziggo. Volgens "Mijn Ziggo" is mijn abonnement 300Mbit maar bij de speedtest kom ik uit op 43.3 download en 30.3 upload. Alles is bekabeld door ...

Andere IP4 range opeens op Connectbox Giga Opgelost

Sinds vanmorgen opeens een andere IP range op mijn Connectbox Giga (CG). Iets in de reeks van 169.254.xxx.xxx. Terwijl ik mijn netwerk op 192.168.xxx.xxx had draaien. Weet nu ook niet meer hoe ik via ...

ridmaur door Liefhebber
  • 24 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Will the modem fit to our wall port? Onopgelost

Dear Members and moderators,We moved into a new apartment on 1st of May and we want a new connection with Ziggo. Before ordering I want to make sure that we can connect the modem to the port in our ap...

internetsnelheid Onopgelost

Wederom de 2e keer deze maand wordt de beloofde internetsnelheid niet gehaald. Maximaal 225 Mb/s i.p.v. 300 Mb/s. Alles is bekabeld aangesloten, de uploadsnelheid wordt wel behaald. Is er soms een sto...

Paul S door Liefhebber
  • 105 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 13 Likes

Bridge & IPv6 Opgelost

Is het al een keer mogelijk om IPv6 en bridge modus te gebruiken? Laatste wat ik kon vinden was eind 2019. We leven nu in 2021, het zou wel een keer tijd worden. Of moet ik daarvoor m'n compal modem o...

Connectbox US Ranging Onopgelost

Goedemiddag, Na lang zoeken moet ik het toch eens over een andere boeg gooien. Na 3 monteursbezoeken ben ik als thuiswerkende ITer toch wel een beetje ten einde raad.Al wat maanden heb ik problemen me...

rvdstelt door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

sinds 3 dagen zeer lage internetsnelheid Onopgelost

Ik heb een vraag. tot 3 dagen terug werkte mijn internet perfect. Toen ik savonds thuis kwam van werk had ik tot mijn verbazing nog maar 100kb/s internet snelheid en soms helemaal niets. Gisteravond h...

Frank90 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storingen wifi - verouderd modem Onopgelost

Sinds 2009 hebben wij modem EPC3928AD. Sinds een paar jaar viel af en toe de WiFi weg. Het modem herstarten was dan de oplossing. Echter werd dit vaker en vaker, en nu moeten we het dagelijks herstart...

ruskus1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo connectbox en Deco M4 Onopgelost

Hallo, Het lukt mij niet om deco m4 te connecten met mijn Ziggo connectbox. Het heeft het wel gedaan maar mijn modem en mijn tp link zijn gevallen ( alles is opnieuw geïnstalleerd lampjes werken etc.)...

Ziggo modem vervangen door eigen modem Opgelost

Ik wil mijn eigen modem aansluiten zonder tussenkomst van het Ziggo modem.Wat is hiervoor nodig ?

Hans West door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Internet valt om de 10-15 minuten even weg Onopgelost

Hallo Ziggo. wij zijn recent verhuisd en hebben al onze apparatuur meegenomen.Setup:Nieuwe connect box:Netgear switch voor UTP aansluitingenTPlink Deco Wifi boosters In het vorige huis was er geen vui...

Connectbox valt frequent uit Onopgelost

Hallo, Mijn Connectbox valt iedere week op vrijdag rond 13:45u/13:50u uit, reboot zichzelf en start weer opnieuw op. Ik heb meerdere malen contact gehad met Ziggo, modem al enkele keren van de spannin...

Sander84 door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Cisco Anyconnect werkt niet Opgelost

- Wat is het probleem? (Geen verbinding, trage verbinding, instabiele verbinding, ...):De cisco anyconnect die ik gebruik om op het netwerk van een klant te komen werkt niet.- Sinds wanneer speelt het...

Wel Wifi signaal, maar geen internet (ook niet bekabeld). Opgelost

Beste Ziggo community, Ik heb net als meerdere Ziggo gebruikers hetzelfde probleem, en heb me al veel ingelezen in alle topics.Helaas heb ik nergens de oplossing kunnen vinden. Het lijkt te gaan om ee...

Idefix door Gedreven Liefhebber
  • 43 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Stream harman kardon speakers hapert Onopgelost

Ik heb een harman karbon speakerset en stream via google radiostations met tunein. De radio valt een paar keer per dag een paar secondes weg. Ik dacht dat het zou verbeteren met een mash systeem die i...

Kortepet door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

How to open specific ports Onopgelost

Hi everyone, now I'm trying to open specific ports (let's say they are 31400 and 31401). When I search this community, I found only about Port forwarding which I don't see on the menu. My Connectbox s...

Kei door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen