Waarom heb ik een lage internetsnelheid via CAT5E? Onopgelost
Hallo Ik heb mij XBOX via kabel (Cat5) aangesloten rechtstreeks op modem. Ongeveer 15 meter afstand Mijn abbonement is 200 Mbps. Die haal ik ook met de s...
Hallo Ik heb mij XBOX via kabel (Cat5) aangesloten rechtstreeks op modem. Ongeveer 15 meter afstand Mijn abbonement is 200 Mbps. Die haal ik ook met de s...
Ben het niet eens met de oplossing in de [TOPIC: OUTLOOK met mappen in Engels en Nederlands door elkaar - de oplossing: STEL INBOX IN ALS DOELMAP] Heb da...
De afgelopen dagen, vanaf maandag 25 november zo rond 17:00 uur, valt iedere avond meerdere keren het internet uit. Het lijkt zich te beperken tot de avo...
Mijn belangrijke mails, die ik wil bewaren plaats ik in mappen in het archief. Nu krijg ik de boodschap dat mijn mailbox quota bijna vol is, kan ik mijn ...
Ik heb een vraag over de wachtwoordkluis in Ziggo Safe Online. Ik heb de kluizen op mijn iPad en iPhone gesynchroniseerd, maar ik kan mijn laptop er niet...
Ik zit in een bestuur, en alle mail die naar bestuur@ wordt verzonden komt bij mij in de spam folder. Ik wil ze met een regel in een mapje bestuur laten ...
Ik heb een mooie nieuwe zeer uitgebreide router en ik kan die natuurlijk instellen als access point achter het Ziggomodem maar ik vroeg me af wat eventue...
Ik overweeg een deco be65 mesh netwerk aan te schaffen. Misschien wel een be85. is dat verstandig? En moet ik dan ook de nieuwe Fritzbox kopen?
Zojuist mijn slechtste klantervaring sinds jaren meegemaakt bij ....... ZIGGO.Een paar weken geleden werd ik nog positief verrast door een mail van Ziggo...
Omdat ik LAN icm een wifi signaal in het tuinhuis willen krijgen en daar een LAN naar toe heb getrokken, wil ik hier een access point aansluiten zodat ik...
Dit is een vervolg op dit topic.https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Internet-uitval-via-UDM-PRO-i-c-m-Sagemcom-F3896-2-5Gbps-poort/m-p/1367732#M641433 ...
Hallo allemaal, Wij hebben inmiddels een nieuwe modem van Ziggo ontvangen. Maar nog steeds merk ik dat laden soms traag gaat. Bijvoorbeeld bluesky berich...
Sinds gisteren klant bij ziggo. Adres connectbox is 192.168.178.1. Mijn nas is 192.168.2.201. Nu kan ik mijn nas niet bereiken. Op de connectbox kan ik h...
SInds deze week hebben we een probleem met Digid en de Rabo app inloggen, als de telefoon ingesteld staat dat de verbinding met Wifi gemaakt dient te wor...
Ik lees nu net dat er een firmware update klaar staan voor de Fritz!Box 6690, welke hier al enige tijd als prima vervanger voor het Ziggo modem het inter...
Ik ervaar regelmatig packetloss op mijn vaste Ziggo netwerkverbinding. Dit is erg lastig met thuis werken. Zoom en TEAMS verbindingen vallen regelmatig w...
maar doet daarna niets meer als ik op verder gaan druk. Mobiel opnieuw opgestart en nu lijkt het weer goed te gaan. Waar kan dit aan te liggen?
LS, goedendag, ik heb enkele weken geleden melding gemaakt van een kapot gereden wijkkast. Ondanks dat deze melding was doorgezet is er tot op heden geen...
Na onderhoud in de wijk door Ziggo een paar dagen terug hadden wij opeens zeer slecht internet. oude Smart modem had continue problemen, en hooguit 10-15...
Goedeavond ik kreeg vandaag een brief binnen dat ze volgende week bij de overburen de straat gaan openmaken om een nieuwe kabel te leggen van ziggo.De ov...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.