VPN Opgelost
Ziggo kunnen jullie een gratis VPN maken voor Apple Zoals x-VPN en skyvpn
Ziggo kunnen jullie een gratis VPN maken voor Apple Zoals x-VPN en skyvpn
Al eerder gezien in een topic, maar toen geen antwoord gezien.Sinds ik VPN Express heb geïnstalleerd werkt mijn uitgaande Email niet meer.Hij vraagt dan ...
Mijn vorige modem is stukgegaan. Ik heb een nieuwe modem van Ziggo gekregen. Sindsdien geeft monitor apparaat geen gegevens meer door.Bij inloggen op de ...
Er is een oplossing voor het niet kunnen installeren van het ziggo CA-certificaat met een android 7 toestel. Bij Huawei en Sony werkt 't niet. En andere ...
Ik heb een virusscanner van ziggo op mijn laptop. Normaal geen problemen, maar de laatste tijd dan kan ik een programma niet meer gebruiken omdat de scan...
Beste Lezer,Binnen kort ben ik verplicht om mijn email berichten veilig te versturen: Algemene Verordening Gegevensbescherming. Deze verordening gaat 25 ...
Goedemiddag, ik wil mijn nieuwe printer toevoegen aan mijn netwerk maar dat lukt zo niet want ik zie geen WPS knop op mijn modem type Cisco EPC3925. Hoor...
Vandaag voor het eerst de Ziggo WiFi booster via het stopcontact (https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster/via-stopcontact/) mee naar buiten genomen. We...
Hallo,Ik heb helaas sinds vanavond problemen met de DHCP uitgave vanuit de connectbox naar al mijn apparaten, bekabeld en wifi. Via de telefonische klant...
Kan het modem laten zien (bijvoorbeeld via SNMP) dat de WiFi 5GHz interface is uitgeschakeld door Dynamic Frequency Selection? Ik heb vandaag vreemd gedr...
Kunt u mij vertellen wat een vast ip adres kost
WIFI POWERLINE VAN ZIGGO VOOR IN HET STOPCONTACTNa 2 dagen testen ben ik er uit. Hij mag blijven.Een aantal dagen geleden het powerline setje ontvangen. ...
Hoe stel ik een tijdslot in voor de connect box. ik heb deze vraag al op het forum gevonden en dit had ik al zelf uitgevonden alleen werkt het niet . wat...
Ik heb een ziggo wifi modem van cisco.Ik wil inloggen op de router maar mijn wachtwoord en gebruikersnaamworden niet herkend.Bij Ziggo klantenservice ver...
Ik heb sinds kort een nieuwe router van Ziggo, de zgn. Connectbox. Nu ben ik de WiFi instellingen aan het checken en vraag mij af wat de optimale instell...
Ik had er al het nodige over gelezen maar ben er nu ook achter gekomen dat de creators update van Windows 10, problemen geeft op het interne netwerk. Zod...
Weet iemand waar en of ik de firmware 2.1.1 ergens kan downloaden?Ik ben zo slim geweest om de firmware te downgraden naar 2.0 en nu ben ik de bandsteeri...
Onderstaande mail kreeg ik net zogenaamd van Ziggo.
ok, probleem en ik vind dat ik minder goed geholpen ben aan de telefoon.situatie :kerkgebouw, Ziggo aansluiting sinds 2013.stabiele netwerkomgeving, 5 we...
Hallo,Voorheen als ik een mail opende via de iphone en daarna via de PC dan werd de mail op de iphone automatisch verwijderd en blijft deze staan op de P...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.