PiHole en IPv6 DNS Onopgelost
Al een tijdje heb ik een PiHole server draaien icm met een DHCP server.Op mijn Arris ConnectBox heb ik het DHCP gedeelte uitgezet.Alles wat betreft IPv4 ...
Al een tijdje heb ik een PiHole server draaien icm met een DHCP server.Op mijn Arris ConnectBox heb ik het DHCP gedeelte uitgezet.Alles wat betreft IPv4 ...
Ik krijg een foutmelding als ik mijn mailinstellingen voor de webcam zet zoals in de bijlagen.Het heeft wel gewerkt. Wat doe ik fout?
Tijdje terug ben ik overgestapt van een (UPC) Cisco router naar de Ziggo Connect Box. In principe blij met de switch want de wifi van de Connect Box is s...
Beste forumgebruikers,Ik heb SafeOnline geinstalleerd op de mobiel (MOTO E4, met Android) van mijn zoon. Als ik SafeOnline nu open, Staat in het bovenste...
Hoi,Dus ik zit nu al een best lange tijd met dit probleem, Ik heb een abonnement waarbij ik 400 down en 40 Mb/s up hoor te krijgen maar ik merk hier tijd...
Ik heb een volledige computerscan gemaakt. De scanrepport zegt "geen schadelijke items gevonden". Maar onder "bestanden niet gescande" staat een verdacht...
Internet is traag. Chrome geeft de melding host vaststellen voordat de pagina geladen wordt. Ik heb geprobeert een mediabox in mijn netwerk te hangen. To...
Ik ben een student en leef op een studentenkamer. Een huisgenoot van mij beheerd het internet en is nu op vakantie. Ik verbindt met het internet volgens ...
Sterkere wifibeveiliging beschikbaar gesteld voor nieuwe routers Gepubliceerd: 26 juni 2018 07:13Laatste update: 26 juni 2018 09:28 Nieuwe routers mogen ...
Ik heb voor mijn kind fortnite geinstalleerd. Spel start op, je komt erin en kan dan klikken op play. Bij het doorstarten naar een server krijg ik dan al...
Beste communityleden,Ik gebruik een Bluesound Powernode 2 waarmee ik voornamelijk muziek stream via Spotify. De Powernode is met een netwerkkabel aangesl...
Sinds begin vorige week viel het mij op dat het niet meer mogelijk is met Kodi (mediaspeler software), met daarop de plugin Placenta (vergelijkbaar met E...
Hallo,Sinds een maand of 2 heb ik problemen met de Wi-Fi. Enkel op mijn Samsung Galaxy s6. Niet op een iPhone of een laptop. Wi-Fi bereik an sich is top,...
Hoi Ziggo'ers,Sinds kort had m'n pa wat problemen met z'n iPhone 6, hij kon namelijk niets meer streamen via onze Chromecast, geen Netflix, geen YouTube,...
Graag uw mening.PH57
Mijn WiFi booster (ontvanger) wordt ZEER heet, is dit normaal?Ik haal hem 's nachts uit het stopcontact omdat ik het simpelweg niet vetrouw.
Ziggo kunnen jullie een gratis VPN maken voor Apple Zoals x-VPN en skyvpn
Al eerder gezien in een topic, maar toen geen antwoord gezien.Sinds ik VPN Express heb geïnstalleerd werkt mijn uitgaande Email niet meer.Hij vraagt dan ...
Mijn vorige modem is stukgegaan. Ik heb een nieuwe modem van Ziggo gekregen. Sindsdien geeft monitor apparaat geen gegevens meer door.Bij inloggen op de ...
Er is een oplossing voor het niet kunnen installeren van het ziggo CA-certificaat met een android 7 toestel. Bij Huawei en Sony werkt 't niet. En andere ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.