Snelheid verhoging of problemen? Opgelost
Ik heb wat testen gedaan en me upload doet raar.Ook heb ik last van internet lag/problemen hier en daar en kan geen app vinden die deze problemen veroorz...
Ik heb wat testen gedaan en me upload doet raar.Ook heb ik last van internet lag/problemen hier en daar en kan geen app vinden die deze problemen veroorz...
Ik ben thuis bezig met een Raspberry Pi-projectje. Om het apparaat van buiten het netwerk te benaderen had ik het idee om een poort te forwarden. Toen ik...
Heb je een ziggo modem en wil je toch een thuis servertje draaien, dat kan, maar zal je een paar dingetjes moeten instellen wil je de normale diensten er...
Hello. I just moved to my new place here in Osdorp, Amsterdam, and found out that there is no such thing as a competition among internet providers. And i...
Ik heb al lange tijd zonder problemen een eigen webserver op mijn Ziggo-aansluiting draaien op poort 80 en 443. Ik heb nu een nieuw modem, de Arris Conne...
Hallo, ik zit al een tijdje te stoeien met Wake on Lan ( Wan ). Ik wil via mijn android telefoon mijn computer kunnen aanzetten en kunnen overnemen. Mome...
Hallo, ik word momenteel gek van de spam. Zojuist weer 16 spammails. De mailadressen veranderen continu, dus hoewel ik braaf alle adressen blokkeer schie...
Mijn zoon gamed de hele nacht door en dat kan niet. Ondanks de MAC filtering kon hij gewoon online om half 3 terwijl ik filtering had aangezet om 2 uur. ...
Al een tijdje heb ik een PiHole server draaien icm met een DHCP server.Op mijn Arris ConnectBox heb ik het DHCP gedeelte uitgezet.Alles wat betreft IPv4 ...
Ik krijg een foutmelding als ik mijn mailinstellingen voor de webcam zet zoals in de bijlagen.Het heeft wel gewerkt. Wat doe ik fout?
Tijdje terug ben ik overgestapt van een (UPC) Cisco router naar de Ziggo Connect Box. In principe blij met de switch want de wifi van de Connect Box is s...
Beste forumgebruikers,Ik heb SafeOnline geinstalleerd op de mobiel (MOTO E4, met Android) van mijn zoon. Als ik SafeOnline nu open, Staat in het bovenste...
Hoi,Dus ik zit nu al een best lange tijd met dit probleem, Ik heb een abonnement waarbij ik 400 down en 40 Mb/s up hoor te krijgen maar ik merk hier tijd...
Ik heb een volledige computerscan gemaakt. De scanrepport zegt "geen schadelijke items gevonden". Maar onder "bestanden niet gescande" staat een verdacht...
Internet is traag. Chrome geeft de melding host vaststellen voordat de pagina geladen wordt. Ik heb geprobeert een mediabox in mijn netwerk te hangen. To...
Ik ben een student en leef op een studentenkamer. Een huisgenoot van mij beheerd het internet en is nu op vakantie. Ik verbindt met het internet volgens ...
Sterkere wifibeveiliging beschikbaar gesteld voor nieuwe routers Gepubliceerd: 26 juni 2018 07:13Laatste update: 26 juni 2018 09:28 Nieuwe routers mogen ...
Ik heb voor mijn kind fortnite geinstalleerd. Spel start op, je komt erin en kan dan klikken op play. Bij het doorstarten naar een server krijg ik dan al...
Beste communityleden,Ik gebruik een Bluesound Powernode 2 waarmee ik voornamelijk muziek stream via Spotify. De Powernode is met een netwerkkabel aangesl...
Sinds begin vorige week viel het mij op dat het niet meer mogelijk is met Kodi (mediaspeler software), met daarop de plugin Placenta (vergelijkbaar met E...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.